Friday, 9 November 2012

fiilarreisssa


Oon ihan fiiliksissä! Ostin tänään ihan superin heräteostoksen! Tai no en tiiä voiks sitä kutsuu heräteostokseks, koska olin periaattees miettiny et voisin ostaa, mutten kuitenkaan silleen et aikoisin pian ostaa..:D Ostin mulle uuden objektiivin!! Sellasen kiinteen 50mm 1.8. Vois sanoo vaikka että halpuus houkutti:)). Ja oon kuullu siitä objektiivistä kaikkee hyvää ja että kuin hyviä kuvia sillä saa (ja oon kokeillukki). Näistä kuvista kai vaan toi vika on otettu sillä, koska oli jo aika pimeetä ku ostin sen enkä enää ottanu montaa kuvaa. Mutta ootan innolla, että pääsen kuvalemaan sillä.

Nää kuvat on siis keskustasta, ku meil oli tänään sellanen kuviksen retki keskustassa. Jäätiin sen jälkeen sinne jotain säätämään ja ottamaan kuvia. Tosi oudon nopeesti viikot vaan hyrrää eteenpäin, ku taas on viikonloppu mutta eihän se mua haittaa. Huomenna meen ehkä kirpparille ja leivon varmaan jonkun kakun iskälle sunnuntaiksi.


9 comments :

  1. tykkään ihan sairaana sun heräteostoksesta. ja haluun kyl tulla koeajamaan sen ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. eiks ookki mugava? ;)) joo tuuuuuu <3

      Delete
  2. oiii vähänkö tuli kivoi kuvii <33 :)) just jees heräteostokses ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. noniiiii tuliki! toi sun ja kiran kuva on ihana<3 eigö ookkiii :):):)))

      Delete
    2. onhan se ihan :)) onks 50 mm toiminu? ;))

      Delete
  3. no jo on ilostaa porukkaa! mut niihä se pitääki olla:D mun heräteostokset ei oo iha tota luokkaa yleensä. iha jees kuitenki!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niisepittäää! hahhhah :DD mut voit tulla kokeilee mun !! :))

      Delete
  4. hei hilla, sulla on sika söpöjä vaatteita!! juu iha kiva heräte ostos!! kelpais mullekki:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei kiitos! :) juupsis itekki tykkään:D

      Delete