Sunday, 25 November 2012

Veckaslut, the best time of le semaine

Viikonloppu on menny jälleen ihan mukavissa turinoissa. Oon syöny kaikkee hyvää ihan sikana (hyvä ei sit välttämät oo epäterveellistä) ja ollu kamusten kaa. Oltiin Beatalla lauantaina illalla ja oli yks vähän nolo tilanne siellä, mut ei muistella sitä muulla ku naurulla..:DD Oli tosi hauskaa ja sieltä lähin Elviiralle yöks, tuttuun tapaan. Oltiin kahestaan ja oli kiva jutella illalla kaikennäköstä. Tänään tulin takas Helsingforssiin ja oon pääosin ollu vaan kotosalla. Oon melkeen joka viikonloppu jossain yötä viimeset kolme viikonloppuu Elviiralla mut mä vaan niin tykkään semmosesta ja vaik sen jälkeen ois sellanen olo et ei jaksa mitään ja haluu vaa olla tai nukkuu, ni aina se on sen arvosta! Ja toki myös seura vaikuttaa asiaan.<3 
Ärsyttävää ku pitää ladata noita kuvia photobucketin kautta yksitellen, muttei sille voi mitää. Tiistaina matikankoe ahh, mut onneks ranskan koe jo ohi, ois kiva jos tipahtais joku hyvä numero;). Tuntu ainaki et meni ihan goodisti. Mitäs tässä näitä sunnuntai-illan tunteita, hirveen pimeetä ulkona ni ei oikein ehi ottaa hyviä kuvia, koska on vaan niin lyhyen aikaa valosaa. Mukaisaa alkavaa kouluviikkoa!

32 comments :

  1. mukava postaus tämä kuten kaikki muutki ! :D

    ReplyDelete
  2. toi eka kuva on sulonen tai nuo on jotenki tosi nättejä! mut sääki oot ja kivoja kuveja muutenki aina:)

    ReplyDelete
  3. voi vähä mä justii tajusin että milloin viimeks oon teitä nähny? ootte niin parhaita ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. niimpä! siit on kauan mut tuun sun syndeillee jos vaa pääsen!!:)) <3

      Delete
  4. ja nii vielä että miten lataat ne yksitellen ? mä ainaki lataan kaikki kerralllaa.. ?? O:

    ReplyDelete
    Replies
    1. mä en osannu ladata niit kaikkii kerrallaa ni latasin yksitellen.. :DD sun pitää ehk vähä opettaa mua;)

      Delete
  5. oi että oli kivoja kuvia! kaikki nää kuvien tytöt on tosi kauniita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! niiiinhän noi mun kamut onn(::

      Delete
  6. noi ekan kuvan tytöt on ihan samannäkösii! tosi kauniita(: sä oot kans ja sun vaatteet on niin kivoja(:

    ReplyDelete
    Replies
    1. en oo enne aatellu et ne ois samannäkösii, mut ehkä ne vähän on:D thanks juu!:)

      Delete
  7. siul on vaa niin kiva blogi!:) vaikutat tosi mukavalt ja kaveris myös

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia, sinäki oot mukava!(:

      Delete
  8. laitoit ton mun yhen kuvan :D ihania kuvia!!!!<3

    ReplyDelete
  9. ahhhaha ei voi olla totta::D nään ton ekas kuvas olevan tytötn tai ton toise niist joka aamu dösäs! vai asuuks toi jäkes?? ja aina katon mite pitkät ja tuuheett hiukset sil on:D sano sille tää kommenttti nii rupee miettii et kuka sitä stalkkaa ja et sil on ihanat hiukse;) ootte kaikki iha vitun kauniita ketäootte näis kuvis tai ootte tolleen luonnollisii ja ite joudun käyttää sikan meikkii et näyttäisin jotenki ees hyvält:´( olkaa onnellisii ettei teijä tarvi(y)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oho aika jänskä yhteensattuma :D juu se asuu sielläpäi ja kerron terkkuja! no jos vaik pikkuhiljaa yrität vähentää ja sillee kasvatat itsevarmuutta en tiijä :) kiitoksia!

      Delete
  10. hei hilla! tosi kivanen tää sun blogis! sellasta haluisin vaa kysyä et tykkäätkö makkaroista? ku mä ite ainakin tykkään

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei! kiitos :-) on makkarat ihan okei, mut en ihan hirveesti tykkää

      Delete
  11. vitsi sul on kiva blogi :) sää ja sun kaveris ootte niin nättejä!! ja vaikuttatta tosi mukavilta, mää näin jotku teistä suvareisa :)

    ReplyDelete
  12. moi kaunokainen ;) ooot tosi hot 69

    ReplyDelete
  13. ton tytön joka on tos alareunas nii sen hymy näyttää tosi väkinäiselt tai tommoseltt et puree huulta ja ku oon nähny mite se hymyilee oikeesti nii vähä outo. olin teiän kaa syksyl samal leiril (: oli parast <3 ootte kauniita!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaa, no ei musta ainakaa.. thäänks :) <3

      Delete
  14. niin kauniita kaikki te:) tykkään sun blogista valtavasti! lopetitko tän siis kokonaan?:( mikä sen uuden blogin nimi on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoss!:)) täh? een oo lopettanu :DD

      Delete
  15. ai onks sulla uus blogi? linkkaappa

    ReplyDelete
    Replies
    1. eij oo, en tiijä mistä joku on semmosta kuullu :o

      Delete