Thursday, 24 January 2013

Haaleat kuurankukat ja ruostuneet lyhtypylväät, puston lumiset ruskeat penkit ja pieni hymy

Heiboou! Me lähettiin eilen luokan kaa keskustaan äikän retkelle. Mentii busilla ja ku olin ottamassa bussikorttii mun repun etutaskusta, ni katoin et mitä ihmettä! Siin bussikortis oli pinkki kuori ja mul oli vihree. Katoin sinne taskuun ja siel oli joku semmonen musta kännykkä, eikä todellakaan mun. Olin ottanu jonku toisen tyypin repun siitä ala-aulasta. Kysyin silt opelt et voisinks juosta hakee sen mun repun, mut se oli vaa sillee et ei et voi! Se ope soitti kansliaan ja pyys sitä kanslistii hakee sen mun repun sieltä, ku siel oli mun kamera ja jotai. Ärsytti ku jouduin sit sen jälkee menee koululle viemään sen repun ja hakee mun oman ja sit keskustaa takas. Raukka se tyttö ku jouduin käyttää sen bussikortista rahaa ku tulin keskustasta ku ei mul ollu mitää omaa mukana :-D Oltiin sit keskustassa Lindan, Kiran ja Amelian kaa ja menin sieltä sitte treenehi.

11 comments :

  1. ihan sairaan hienoi kuviii :))

    ReplyDelete
  2. hei mist toi ton kiran takki on? ja kukas toi amelie on:)? ootte nättejä!

    ReplyDelete
    Replies
    1. en tiiä, mut voin kysyy siltä ja amelia on meiän luokkalainen ja kiitos! :)

      Delete
    2. kiran takki on sen muistaakseen vero modasta tai onlysta:D

      Delete
  3. khuuuleja kuvia! t yks salainen ihailija

    ReplyDelete
  4. vastaat joihinki kommentteihin tosi törkeesti,tai tuntuu että valitset jotku että jos toi kehuu mua paljon nii kiitän sitä hirveen ystävällisesti ja sit kun jos joku laittaa vaikka hienoja kuvia :) niin saatat vastaa vaan että kiitos! ja toiki on jo kummiskin aika iso kehu.. siis vaikka ei pitäis ajatella noita hymiöitä mutta kyllä ne siihen kommentin "sävyyn" vaikuttaa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No höh.. :( mä oon yrittäny vastata sillee kivasti ja aatellu et esim. huutomerkki tekee siitä semmosen ilosen huudahduksen mut saattaa olla et joku toinen lukee sen erilailla ja saattaa siitä kuulosta jotenki tylyltä. Ja tietty mustaki kaikki kehut on isoja mut sit taas yritän vastata pikkasen erilailla ettei jokaisessa oo vaikka kiios! :) ni joistain saattaa jäädä hymiö pois.

      Delete
  5. neljänneks alin kuva on sika hieno! :)

    ReplyDelete