Monday, 11 February 2013

A black cat in the white world

Viikonloppuna olin ekaks Iltsulla ja Ellillä yötä perjantaista lauantaihin. Lauantaina kväin kotona siivoomassa ja lähin sitte Saikulle. Angelica oli siellä ja oli niin kiva nähä koska ei oltu nähty sitä ennen ku viimeks syyskuussa! Oli ihan huippua siellä ja otettiin ihan reilusti kuvia. Sunnuntaina sitte sieltä tulin tännepäi ja olin illalla vielä vähän joidenki kavereiden kaa. Ihan jepajees viikonloppuja oli. Ihanaa!

Oon niin väsyny ku viime kouluviikolla meni aina ihan sika myöhään ja viikonloppunaki vähän tuli valvottuu. Päätin alkaa panostaa siihen, et meen aikasin nukkumaan. Kaikki tommoset panostusjutut on niin kivoja aina! Semmonen et päättää jotain ja sit tekee sillee. Niinku vaik kans rahankäytössä ja mäkissä syömisessä. :-D

Sitte noissa kuvissa on toi Saikun kissa, joka on sika söpö. Oon yleensä huono kaikkien eläinten kaa ja pelkään tai säikähän jos koirat haukkuu. Joku vaa nosti ton kissan mun syliin ja se murisi tosi vihasesti mun korvaan koko ajan ku se oli mun sylissä. Sitte ku menin kyykkyyn, et oisin voinu istuu maahan, ni heti pomppas pois (oli varmaa turvallisen matalalla) ja juoksi pää viidentenä jalkana pakoon :DDD


16 comments :

  1. ;) huiqeita kuvia ;)
    ja ihana viikonloppu!
    t.canadagrrl

    ReplyDelete
  2. aaevan ihania kuvia! ja kantsii muistaa nyt ne hymiöt ettet vaan oo suuttunu :):::)):)):) <3 ja myös se että olen sun kaveri

    ReplyDelete
  3. iha sika ihania kuvia !!! <3 :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. miten teet tommosen sydämen?! <3 en osaa tehä muuta ku tollee <3!

      Delete
    2. Alt + sielt sivult 3 ;)

      t. Saikkusi ;)

      en kato jaksanu kirjautuu sisää

      Delete