Saturday, 23 March 2013

Volcom Presents: Stepping Stones - A Girls Shred Day!

Oikeesti kukaan ei oo niin urpo, mitä mä tänä viikonloppuna. Oon koulussaki ollu jotenki niin hajamielinen viime päivinä. Oltiin Idan ja Lindan kaa jo pitkän aikaa sitte sovittu, et tänä lauantaina mennään Kivikkoon laskee, ku siellä on semmonen tyttölautailijoiden tapahtuma Stepping Stones. Siellä on ilmasta valmennusta parkki-laskussa aina oman tason mukaan ja ilmasta ruokaa, sekä palkintojen jako lopuks :-D. Sika kivan kuulonen tapahtuma. Sitte sovin joidenki muiden kavereiden kaa, että ne vois tulla meille yöks sen jälkeen. Sitte ajattelemattomana myöhemmi aloin aattelee, et no miks ei ne vois tulla sittenki perjantaista lauantaihin. 

No ne tuli sitte perjantaina meille. Yhessä vaiheessa illalla, mä tajuun (Sonjan ansiosta) et mulla on seuraavana päivänä se tapahtuma seuraavana aamuna alkaen kello 10! Ja mulla on kavereita yökylässä. Tuli semmonen epätoivonen olo, että mitä mä nyt teen. Sillon ajattelin, et pakko sanoo etten pääse sinne tapahtumaan (ja tekosyyt pyöri mielessä). Sitte Ida lähettää viestiä: Heei pääset meiän kyydillä jos haluut :), oltais siinä joskus 20 vaille 10. Vielä epätoivosempi olo. Emmä voi olla vastaamatta, kyl mä haluun mennä sinne. Laitan viestiä, et joo kiitti! Sanoin sit niille tytöille, ketä oli meillä, että oisin aamulla kello 09.40 lähössä n. 7 tunniks laskettelemaan. Aa kiva. Tiesin, et kyl ne pärjää, syö jotai aamupalaa ja hengailee vaa meillä. Sitte vaikka lähtee keskustaan. 

Aamulla heräsin sitte 9:ltä ja hipihiljaa valmistauduin lähtemään sinne. Oli ihan huippupäivä!! Aluks laskin ihan perus semmosii et meni ihan ok, mut loppuu kohden alko menee vaan sikana paremmin ja onnistuin uusissa jutuissa ja olin ihan fiilareissa. Facebookkiin sen tapahtuman seinälle pitäs tulla kuvii, ku siellä otettiin jokaisesta osallistujasta, ku teki jotain temppuu. Hyvällä tuurilla (jota mulla yleensä ikinä ei oo) mä just onnistuin parhaimman hypyn tekee siit isosta hyppyristä sillon ku otettiin kuvia, ni toivottavasti se kuva onnistu ;). Lopuks siellä vielä jaettiin palkintoja ja sain hyvästä tsempistä palkinnon ni sain sellasen hupparin ja sit lisäks kaikkee pientä krääsää jotain volcomin tarroja (sika cooleja!), kädenlämmittimii, stressilelun, kynän ja jonku korun en enää muista. Tulin ihan väsyneennä ja raukeena kotiin, mut oli ollu niin kivaa, et onneksonneks pääsin sinne. Tytöt tääl oli kiltisti viikannu peitot siististi pinoon c(: . Loppuviikonloppuu kotona (varmaan) ja vois ehk tuunaa jotain jos keksin jotai kivaa. Plus mennä aikasin nukkuu ja alottaa aikasin nukkumaanmeno panostuksen :DD
Oon kuullu et lenkkarit (erityisesti räikeenväriset) ois tulossa muotiin kai kesällä. Muotitietosille kysymys oonks aika in nyt muodissa ku laitoin lenksut jalkaan?

13 comments :

  1. Ihana postaus hilla ja siisti tuo tapahtuma harmi ku kaikki tollaset on helsingissä!;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoss! ja niii teiän ois pitäny päästä!! ;(

      Delete
  2. heei tosi kivoja kuvia teistä sonja ja hilla !<3 ja noi lenkkarit on kyllä niii hot kannattaa alkaa käyttää! ja voiks laittaa linkkiä niihi kuvii ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitostaa<3 hihih voin laittaa facessa :)

      Delete
  3. sika kiva postaus! :) ois ollu niii rento päästä tommosee snoukkatapahtumaa! noi lenkkerit on hienot muuuute! -helmi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehhei kiittti! :-)) sunki ois pitäny tullaa!!

      Delete
  4. uu! hilla IHAN JEES ku oot so beautiful! <3 ei mulla muuta

    ReplyDelete
  5. ihan sairaan ihania kuvia teeeistä tytöistä ♥ !! ja noi sun lenggarit tekee susta hilla niin semmosen että oot in ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos tyttönen <3 niin tekee.

      Delete