Sunday, 28 April 2013

Justin Bieber (ei sen keikka), lonkkari ja skeitti

Arvatkaa kaks kertaa kenet näin eilen!? Justin Bieberin!! :ooo Oltiin siis lauantaina keskustassa Klaudian, Charloten, Jalin ja Eerikan kaa. Klaudia näki facesta, jonku päivityksen, että se tunne ku Justin Bieber ostaa täs vieres lehtiä stockalla. Sit oltiin sillee et hei, mennää sinne stockalle kattoo et jos se ois viel sielä. Mentii ovista sisää, muttei jaksettu lähtee sinne mitää kiertää. Niin pätevinä muka sit alettii miettii, et minne menis jos ois Justin Bieber. No hei mennää vaik Espalle. Käveltii sitä tietä pitki ja sit katottii, et kuin tos on kaks tollast mustaa kiiltävää autoo Louis Vuittonin kaupan eessä. Ei vitsi onkoha se tuolla sisällä. Kurkittii sinne ja siellä se poitsukkeli oli kaupan perällä. Siinä sitte seistii kamerat valmiina et millon se tulee ulos. Sitte se toine auto ajo ihan siihe oven etee ja ne käveli kaupasta sinne autoo. Se Justin vaa peitti sen pään hupulla, eikä ees kattonu ylös, kunnon bitch oikeesti :-D. Silti niin siistiä nähä joku noin kuuluisa livenä tollee, eikä 12 tuhannen muun kanssa jostai katsomosta... 

Tossa 2 kuvassa se sitte on toi ihku Justin (toi MUN OTTAMA KUVA on jo Alfredo Floresin facebook sivulla ja varmaan vaikka missä, vähänkö oon feimi XD) ja 3 kuvassa on meiän versio tost tapahtuneesta :DDDD.
 Lähettiin sieltä keskustasta sitte Sarkille ja oli niin kivaa oikeesti ku oltii ulkona niin pitkään. Vähä lonkkaripainotteisii nää kuvat, mut iha sama toi on niin hauska. Muutenki vähä ykstoikkosii ja samoista ihmisistä paljon kuvii... Illal kunno stressi pääl, ku ei tiietty mil kyydeil päästää asemalle, mut pari enkelii tuli sit hakee meiät. Noi jotku tuli meille yöks ja meil oli sika hämy ja jännittävä matka. Oikeesti!! PS. Hauskaa läppää meil illalla ja kaikki muut hehkuttaa 100 lukijan kohalla mut mä 99 <3

31 comments :

  1. mä oon maailman kadein siis rutto oikeesti mä en kestä et näit biiberin tollee!!XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahh eikää! :D oli se iha jännää mustaki

      Delete
  2. wooou vähä siistii :D oisin kans halunnu nähä sen vaikken mikää fani ookkaa!

    ReplyDelete
  3. Miten se kuva sinne pääty? :o Mutta ihan sairaan kivoja kuvia, ja sulla on huippu blogi! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ai tarkotaks sille Floresille? siis ku joku mun kaveri (en muista kuka :DD) laitto sen instagramiin ja varmaa sielt jollai justinbiebertägeil se hyyppä löytäny. Ja hei kiitos paljonpaljon! :))

      Delete
  4. Näytät tosi rennolta, ja kauniilta!! (: sun blogi on tosikiva, ja lonkkaus on mahtavaa!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitospaljon! :))) se on kyl hauskaaa!!

      Delete
  5. iha sika jeees! ja ihania kuvia<3 ärsyttää ku en päässy! se kuva on iltasanomissaki:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. niiii! sun ois pitäny päästä ;( joo ne laitto mulle sähköpostii et se on kans siin lehdes, ja kiitti! :)

      Delete
  6. hei vähän oon kans kade ku näitte sen! :DDD hienoja kuvia ja ihania tyttöjä <3 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niiiii hei mieti ku oisit päässy, ni säki oisit nähny sen!!!! eikä!! kiitos ja samoinn<3 :))

      Delete
  7. hienoja kuvia!! mistä tuo klaudian paita on ostettu? :) se on hieno ja oon yrittäny ettiä sellas mutta en oo löytäny...:/

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiittosta maaria! :) se on intersportista ja mäki haluisin tommosen ne on niin jees!!

      Delete
  8. eijj;D hilla oot paras!:D "IS:n lukija nappasi kuvan Justin Bieberistä Helsingissä" uuulalaaa hillaaa!!!!:DDDDD itekki kyllä tiesit ton mutta oli pakko kommentoida tänne!!:DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. noniiiiiiiiiiiiiiii hahhahhh joo en tosiaa oo kyl IS.n lukija mut ihasama XD kuitenki hauskaaa

      Delete
  9. eeeikää nyt oon niiiin kade!:D:D: bieber<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi eeei, on varmaa monta ketä ois ollu enemmä innoisssaa ku minä tosta, muttei voi mitää ;( kyl sä joskus sit näät sen! :)

      Delete
  10. justi`????? eikä oon kade:3 mut tosi kauniita te ja tosi hauska toi kuva mis esitätte justinii?veikkaisin:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :33 kiitos!:) ja hahahhahhh joo esitetäää :DDD

      Delete
  11. Hillaa ihana postaus ja oli iha sika kivaa!!! ja oon kade ku yhtakkii vaa meet jonku justinin luokse:/ ihme tuurihaukkeli. mut oli MAGOISA VKLP JA JEEE 99!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii oliki niiin siistiä!! hahhahh kuin mä tuurihaukkeli? :D NIIIIN MAGOISA!!

      Delete
  12. IHQi kuvii jajaajajaj SIIS OIKEEST WAU HILLa oot super!<3

    ReplyDelete
  13. kui siiistiä!!!! aina sulle tapahtuu kaikkee kivaa :Ddd!

    ReplyDelete
  14. voi vitsi mitä fiilistely kuvia:D ! haha hyvä toi justin kuva! oot yhtä kaunis ku aina ennenki;) <3:hellmii

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitosssss! :)) jebbbb:D sinäkin helmi!<3

      Delete