Wednesday, 24 April 2013

XD

Hiiohoi boys! Oon niin niin ilonen, ku sain 2 viikon kesätyön! Tosin ois ollu kivempi vaik kesäkuussa, mut heinäkuuki on parempi ku elokuu. Mua jänskätti mennä sinne haastatteluun, ku sitä on mainostettu 15-17 vuotiaille ja oon viel 14. Pääsin kummiski, muutaman varmistussoiton jälkeen ja se tyyppi, ketä haastatteli mua oli sika kiva. Se kokoaja sano et mul on tosi makee nimi. :D Sit mun piti kertoo jotai ittestäni, selitin vaa kaikkee ja kuunteli. Sit se oli sillee et haluun energisen, positiivisen, ahkeran, asiakaspalveluhaluisen ja jotainjotai tyypin, et lupaatko olla semmonen.  Olin että JOO ja sit se sano et sovittu! Ja et oot nuorin kaikista näist hakijoista, mut oot kaikkein vakuuttavin ja niin rehellisen kuulonen. Et ku mä vaan katon sua, ni tulee semmonen olo et toi on oikeenlainen tyyppi :))). Ostin tota ennen karkkii sielt Smarketista ja aattelin et joko nää on voittofiilistelykarkit tai sitte lohdutuskarkit ;) Voittofiilistely!!

Yks päivä tässä leikkasin tommosesta kangastakista hihat pois ni sit se plus nahkatakki on tuommoineeen! 

10 comments :

  1. mihin hait? :)

    ReplyDelete
  2. go hilla! ja ps.sulone olet!♥

    ReplyDelete
  3. khuul toi takki ja hyvä et sait niit töitä! mistä noi sun farkut on, paljo makso ja millo ostit :*
    ixu

    ReplyDelete
    Replies
    1. thäänksss! noi farksut on bershkasta ja ostin sieltä Belgiasta ku oltii :* miulki hiukkasen

      Delete
  4. mietin just et hei vähä kiva toi uus takki mut se oliki tollanen keksintö :D ja ihana hilluska<3

    ReplyDelete
  5. onnee paikast!

    ReplyDelete