Monday, 6 May 2013

Jännää, et vähän jännittää

Lauantaina olin mun isotädin hautajaisissa ja silleen oli kivaa, ku tykkään sikana juhlista, koska rakastan pukeutuu juhlamekkoihin ja sit muutenki vaa juhlissa on yleensä kivaa! :-) Ja sit kans muksuu ku Sarkki ja Emilia oli siellä, ni en joutunu hengailee yksin tai Lounan kaa :DD. 

Sunnuntain mun piti mennä suorittaa 3 eli viimeinen riparikirkko, mut arvaa vaan muistinko sen vasta 20 vaille 12... No, käyn sen sitte joku toine kerta. Sunnuntaina illalla lähin Iltsulle ja Ellille. Jäin sinne yöks ihan extemporee ja oli hauska jäädä sillee erilailla, et seuraavan päivänä oli kouluu. Tänää otin aurinkoo silleen, että partsin ovi oli auki ja mä istuin sisällä ja aurinko paisto sisälle, niin ettei kylmä tuuli jäädyttäny mua! :-DD

16 comments :

  1. Hieno toi sun mekko! Mistä oot ostanu? :) ja tätä blogia on niin kiva lukee, ihania ja mielenkiintosia postauksia aina! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi mekko on vilasta ja kiitos paljon! :)

      Delete
  2. beautyful girl<3 very nice postaus! -heeelmi

    ReplyDelete
  3. Ihana toi sarkin kuva! ja sulla on iha sikakiva blogi :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii on!! kiiitosta paljon C:

      Delete
  4. ihana mekko hilla sulla ! ja ihania nää kuvat ♥

    ReplyDelete
  5. Oot todella kaunis!

    ReplyDelete
  6. Miten voit olla iloinen sun isoäidin hautajaisissa :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. ne oli mun isoTÄDIN hautajaiset ja se ei ollu niin läheinen ku esim. isoäidit ja kyl mua itketti sillon siel haudalla ja noi kuvat on sen kahvittelutilaisuuden välissä ulkona ni kyl pysty hymyilee kameralle c(:

      Delete
  7. oot tosi kaunis :) ja ihana toi mekko! mistä toi jakku/bolero on?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitosvain (: se on mun siskon ja kai vilasta kans!

      Delete