Sunday, 26 May 2013

Kyl mä osaisin, jos mä vaa haluisin

Perjantaina oli Sarkin ja sen parin frendulin kaa ja Sarkki tuli meille sit yöks. Aamulla reippaina herättii aamulenkille ja oli niin jees fiilis sen jälkee. Sit mentii keskustaa ja kierreltii niis siivouspäiväkojuissa, eli vähän niinku kirpparipöydis ympäri keskustaa. Istuttiin espanpuistossa picnicillä (en tiiä mite se kirjotetaan). Käytiin myös maailmankylässä ja kirjotettii nimet Päivi Räsäselle menevään adressiin (joku semmonen kampanja) jostain lasten säilössäpitojutusta. 

Tänää aamulla olin parin mun luokkalaisen kaa myrtsis sellasel kirpparil ja sielt menin taas keskustaan. Olin mun riparilaisen Helmin kaa ja niiiiin kiva oli nähä ja jutella ku oltii joskus maaliskuus nähty viimeks.. 

En vaa tajuu kuin nopee aika menee, ku koulut loppuu just. Varmaa toisen silmänräpäyksen jälkee oon käyny jo ysinki. :oo

8 comments :

  1. ihania kuvia ja niiin ihania tyttöjä <3 katoin tossa yhessä sarkun kuvassa että aa tatska tossa kädessä muttei se sit vissii ollukkaa xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitosvainnn<3 juuu sarkku hankkinu tatskan xd ;)))

      Delete
  2. kauniita tyttöjä! oli niii mukava nähä<3! -helmmii

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitossamoin ;) ja nii olii<3!!

      Delete