Sunday, 12 May 2013

swag yoloman

Ei voi oikeesti tuntuu enemmän kesälomalta, mitä mulla tän 5 viime päivän aikana! Ei kouluu ja kesäsäät, kaverit ja lämpimät illat. Sit oon niin mieleissäni ku voi käyttää shortseja! Ihan hulluu et pieni aika sitte oli vielä varmaa toppatakit päällä ja nyt mä hengaan jo shortsessa ja t-paidoissa. 

Torstaina mulla oli joitain mun riparilaisii meillä käymässä. Aluks oli jäistä, mut sit oli sika kivaa. Juteltii ja oltii ulkon ja jotaii. Perjantaina menin Sallalle ja mul oli vaa niin hyvä fiilis sit ku illal kävelin kotii asemalta. Tuntu et oisin voinu juosta maratonin, ku oli niin paljo energiaa ja oli lämmin mut kylmä sää ja videoin matkalla Lotalle videoita. Jotku ohikulkijat katto iha ihmeisää ku yks puhuu iteksee ja videoi XD. 

Kysymyspostauksee oli tullu kysymyksii kivasti JES! Oon alottanu jo vähä työstää sitä se on hulluu puuhaa mutta SINNE (<- click) saa käydä heittelemässä vielä lisää kysymyksiä! :-)

18 comments :

  1. ihanan pirtee postaus! kauniita ootte :)

    ReplyDelete
  2. hilbe pistä näit teiän kuvii viel lisää! nää on ihaniaa, ootte tosi kauniita :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. joo laitan, en viittiny vaa laittaa sikan kuvii yhteen kiitostaa elbe! ;)

      Delete
  3. kuka toi toinen nätti tyttö on?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on Lotta, mun luokkalainen :-)

      Delete
  4. uivitsi ku on kauniita tyttöjä ja ahhh ihana sun asu!! :) <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. uivitsi sielläki yks<3 ;) thanks dude!

      Delete
  5. niiiinkaunis<3 makea asu! ihanan kesäne postaus:)-hellmmii

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitosvainnn helmiii<33 oikeesti meiän pitää nähä!!!

      Delete
    2. niii pitäääki!! oon tulos stadii 25 pv et sillon vois kyl nähä! :)

      Delete
    3. hei siistiii todellakI nähää!! :-------) <-- ihana nenä

      Delete
    4. jes kivaa! siiis tuun 24 pv xdd juuu iha hieno nenä:DD

      Delete
  6. Oi mite kiva postaus taas kerran!!:)

    ReplyDelete
  7. noi on niin superia kuvia plus noi sortsit on niin bueno ;)7

    ANgelica

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiiitostaa angeee! ;))

      Delete
    2. täh miks toi meni anonyymil oon hilla :DD

      Delete