Wednesday, 5 June 2013

Swim

IMG_5462
 Maanantaina olin Stadikalla uimassa ja ottamassa aurinkoo. Syötiin suklaata ja viinirypäleitä ja oli TOSI kuuma päivä. Tiistaina olin päivällä kotona ja illalla lähettiin Sonjalle. Syötiin pihalla ja hyttyset puri ja oli kivat väittelyt :D. Uitiin (heitin mun talviturkin jes!!) meressä ja vesi oli niin lämmintä ja ihanaa. Jotku jäi yöks, mut mä lähin illalla kotiin. Tänään kävin aamulla kirpparilla ja sen jälkee käppäilin yksin keskustassa ja söin jätskiä. Oli ihanaa ku aurinko ei paistanu, mut silti oli sika lämmin. Kotona mun sisko leikkas mun hiukset (ne on niin lyhyen tuntuset ja näköset nyt ;() mut kyl ne varmaa kasvaa... Kävin äsken pyörällä viemässä mun siskonlapsen tuttipullon sen kotiin. Mua hävetti niin paljo, ku kaikki ohikulkijat katto iha ihmeissää ku iso tyttö pyöräilee tuttipullo (jossa oli maitoo) kädessä. Varmaa luuli et yritän olla hauskaki ku juon tuttipullosta xd.

34 comments :

  1. ïahania tyttösiä iha freshheinä! :-)

    ReplyDelete
  2. ihanan pitkät hiukset tuolla yhdellä blondilla! ootte kaikki tosi kauniita ja teiän porukka vaikuttaa kivalta:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no eikö ookki! mäki haluisin pitkät ;( ja kiitos paljon! :)

      Delete
  3. Mäki olin maanantain Stadikalla :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaa!! :)) nähtiinköhän me?

      Delete
  4. hahaaa rakas jorvaskin näkyy kuvissa <3<3<3 mut kivoja kuvia!;)

    ReplyDelete
  5. Sulla on iha sika kiva blogi!:)

    ReplyDelete
  6. mikä ton raitapaitaisen tytön nimi on ? toi teidän kahen yhteiskuva on aiva mielettömän hieno ! (:

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on elviira, kiitosta :)) !

      Delete
  7. Onneks sä hilla osaat :D Ihana sä<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. mitä mä osaan :D? kiitossamoin<3

      Delete
    2. No mä voin kuvitella sut ajamas joku tuttipullo suus :DD

      Delete
  8. Ootte ihan sikanättejä kaikki!! Sul on ihana blogi<3

    ReplyDelete
  9. toi on niin ällöttävä toi yks raitapaitanen oigest vihaan sitä enemmä ku ketää muit hyyyyi siis oigeest. sun ploki on muute hyvä mut toi............................................................................................ ällllö lullu mut whatever ;) jeeepadi hauska

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis ääh hausg gommentti ;)) ps. kato ylempi kommentti ja alempi kommentti (oot mielettömän hieno pitkähiuksinen ja kaunis ja ihana blondi<3 ;) )

      Delete
    2. kiidu tää pelasti mun koko loppuelämän

      Delete
  10. ootte kaikki tosi kauniita! varsinki katon joka postauksessa noita kolmee blondia tyttöä, kauniita ja ihania<3 hilla oot tosi kaunis!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoss! :) noi blondit on kyl kauniita tytsyjä<3 mut ne on kyl blondejaki :DD

      Delete
  11. toi sarkki on iha sikanäde <3

    ReplyDelete
  12. no ihania tyttöjä sielläää!!! ♥ vähä miks en tullu sinne sonjalle?

    ReplyDelete
  13. ketä ne sun yhet kaverit on? sil toisel on permis ja toinen on toi raitapaitanen.. entiiä mut niis on jotai, mitä kaikis naisis ei. haluisiks antaa niide puhelinnumerot? ;) t. yks jäbä oulunkyläst

    ReplyDelete
    Replies
    1. siis ne on sara ja elviira, jes oonko vihdoin löytäny henkilön kuka on kiinnostunu niistä? annan sulle niide puhelinnumerot jos tuut vaik faces chattaa ja sit saa potkii ;)) (mua siis). niis tytöis on kyl sitä särmää, et todellaki voin suositella! tuu käymää :*

      Delete
  14. heei laita toi mobiiliversio takas ku tosi ärsyttävä lukee ilman sitä:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. jes hyvä ku sanoit ku en tienny et pitäskö se olla vai ei et kumpi on parempi! :-)

      Delete
    2. jee kiva ku laitoit takas! (:

      Delete
  15. hei kivoja kuvia:)

    http://yksinalleyhdelletytolle.blogspot.fi

    ReplyDelete