Sunday, 28 July 2013

Kovat partyt

Olin riparilla (oli parasta) ja sitte olin mökillä ja sitte mulla oli rippijuhlat ja nyt on enää kaks viikkoo, ni koulut alkaa. Tuntuu etten ehi tekee kaikkee, mitä haluisin vielä tehä! Ihanaa ku on niin hyviä säitä ja kesäloma on niin kivaa ja en jaksa et tää loppuu ;((. Mutten kummiskaan jaksa miettii sitäkää ni ihan sama. Kuvat on siis mun rippijuhlista ja sitä seuraavalta päivältä. Jos löytyy jotain siedettäviä kuvia riparilta, ni voisin niitäki sitte laittaa jossain välissä :-).
IMG_8032
IMG_8198
IMG_8130
IMG_8235

24 comments :

  1. Eiks iltsu ja elli ollu sun rippijuhlis?

    ReplyDelete
  2. woou en tienny et oot noin pitkä :oo
    Mutta ot tosi kaunis ja ihanii kuvii :)♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhah aijaa :-D kiitoos!<3 :))

      Delete
  3. Vaau ihania kuvia teistä:)! Tosi nätti tuo tyttö tuossa toka vikassa kuvassa!

    ReplyDelete
  4. Oot kyl niin ihaana ja siistei kuvii !!

    ReplyDelete
  5. onnee hilla! ihania mekkoja kaikilla yyyy :'(

    ReplyDelete
  6. Kauniita ootte kaikki!:) onnea!:)

    ReplyDelete
  7. ihanan pirteitä ja kesäsii kuvia:)käy kurkkaa mun

    http://nookkulandia.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  8. Kui pitkä oot?:D

    ReplyDelete
  9. ihan sika kaunis toi blondi jol on permis tai niiku noi kiharat!! tosi hyvii kuvii :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. sillä on vaa lettikiharat tossa ja niiin on!! :) kiitti c:

      Delete
  10. Ihana toi sun hame ja oot kaunis!:)
    http://linssin-takana.blogspot.fi/

    ReplyDelete