Tuesday, 6 August 2013

Kesäfeelings

Oon niin fiiliksissä nyt, ku on tapahtunu kaikkee. Olin yks päivä stadissa ja Allulla riparilaisten kaa. Oltiin yöllä notskilla ja oli pimeetä, mut järvivesi oli niin lämmintä (en ees käyny uimassa XD). Oon ollu kavereilla ja keksitty kaikkee hölmöö. Olin Lotan kanssa yks päivä ja sitte oli Veran rippijuhlat. Kiharsin hiukset ja aluks ne oliki kiharat mut sinä iltana mun hiukset oli lopulta suoremmat mitä koskaan. Menin sinä iltana vielä muiden kavereiden kaa stadiin ja käytiin kattoo benjejä ja tehtiin muuta mukavaa. Kuka kiva maksais mulle, et pääsisin hyppää benjihypyn? Sunnuntaina oltiin pikkukoskella hyppimässä veteen ja sitte näin vielä riparilaisii ja jotain muita. Unohin mun kännykän ratikkapysäkille ja se vietiin siitä. Sulla jossain siellä varmaan tosi hyvä omatunto nyt ku varasti mun rakkaan puhelimen! ;-( Sitte tapahtu jotain jännää, mitä en uskalla kertoo :P. Olin Elviiralla vielä tänää ja joudun yöllä olee koneella ku päivällä ei oo aikaa.. Huomenna taas rippijuhlat... ja sit lähen yöks saareen. 
En jaksa ees muistaa kuin mä alkukesästä en tehny melkee mitää, aika kulu vaa hukkaan ja nyt aika ei riitä kaikkeen! ;-(( En jaksa mennä kouluun ku menee hermo niihi tyyppeihi (sori rakkaat) ja muutenki ku kesäloma on paljon kivempi ja blaah.
IMG_8261
IMG_8299
IMG_8334
IMG_8313
IMG_8389
IMG_8511
IMG_8550

16 comments :

  1. Miten saat pystykuvat nuin suuriks ja samanlevysiksi ku leveyskuvat? Ja mikä tuon tytön nimi kenellä on 32 numero paidassa? Onko sillä blogia? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. laitan pystykuvat flickrin kautta ja laitan ne kokona large ja sit siinä ku teen postausta ni laitan sen kuvan kooks 640x940 eli että pystykuvien leveys on sama ku vaakakuvien leveys (640) ja se suhde sit oikee, sori oon huono selittää XD. se on Sarkki ja sen blogin osote on -> http://sarkinjutut.blogspot.fi/ :-)

      Delete
  2. heeeei ihania kuvia <3 t eltsu

    ReplyDelete
  3. "sitten tapahtui joitan tosi jännää" :Dd mut hei jos sul on jotai hyvii niit ripari kuvii ni voitko laittaa tänne? Ku laitan seinälle niit ni ois kiva saada muitaki ku ite ottamii:)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. XDXD mulla ei oo yhtään mun ottamia kuvia! taiku en ottanu riparil ollenkaa ;--( mutta saatan laittaa jotain muiden ottamii kuvii sit ku saan viel vähä lisää niitä.. :-D

      Delete
  4. ootte kaikki tosi kauniita, mut toi elviira... ihan sairaan kaunis!!!!!!!!!!!! oon kade. ihanat hymykuopat, hiukset, vaatteet ja kaikki! <3 Se on kyl täydellinen jos multa kysytään!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitooos! ja on toi elviira tosi kaunis, voin kertoo sille terkkuja :)

      Delete
    2. kerro! Se on luonnossa ehkä vielä kauniimpi ku kuvissa, sano sille et tekee blogin!

      Delete
    3. juu tota se itseasias pitää blogii, harmi vaa se on salanen ja oon kehottanu sitä tekee julkisen blogin, mut sanon vielä uudestaa ni ehkä se sit tekis!

      Delete
  5. ihan parhautta tää kesä!
    eikä me ehitty näkee sillee KUNNolla XD
    mutjees picsei ja kaikkee
    onkstoi sun cruiser tossa tokas vikas? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. niiiiiiiiiiiiii!!<3 voidaan me toki syksylläki nähä viel kunnolla koska mun pitöää antaa sulle se juttu ;-) kiitoksiii ja ei oo mun toi ja toi tos kuvas on lonkkari ;))

      Delete
  6. Kävittkö te foorumissa? Saatoin nähä sut!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en nyt kyllä muista mutta saatettiin käydä :-D aijaa kiva! c(:

      Delete
  7. Lonkkari va kruiseri?:D ja miks

    ReplyDelete
    Replies
    1. molemmat XD kosk lonkkaril on kivempi mennä mut sit taas cruiseri on helpompi ottaa mukaan ku ei paina niin paljoo :D

      Delete