Tuesday, 5 November 2013

SKIRT

skirt IMG_1291 skirt2 IMG_1293 skirt3 IMG_1299
Oltiin sunnuntaina yhissä sukujuhlissa ja oli ihan kiva päivä :-D. Näin vähän serkkuja pitkästä aikaa. Tykkään hirveesti kaikista juhlista, ku rakastan mekkoja ja hameita ja muutenki pukeutuu siististi. Oon tosi ilonen, mulla on menny koulussa hyvin oon saanu jotain kymppejä ja ysejä kokeista xd, ja jotenki mulla on motivaatio koulun suhteen korkeella, en tiiä mistä se on tullu :D Muutenki on ollu ihan mukavaa. Tosin en osaa mennä tarpeeks aikasin nukkumaan, ni oon aika väsyny välillä, mut kaikki on c(:. Viikot menee täysillä eteenpäin, veikkaan et kohta on jo joulu <3. Päivät lyhenee ja sen varmaan huomaa kuvistaki, et kuin rakeisia ne on. Hyviä sateisia ja synkkiä marraskuisia päiviä kaikille! :')

8 comments :

  1. aaaika herkku asu ;) voiko sulle muute laittaa kikis viestii? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heheh kiitti ;-) ja joo voi! hillasesilia :)

      Delete
  2. Millä oot tehny noi kiharat?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Laitoin illalla suihkun jälkeen kosteisiin hiuksiin yöks semmoset rullat :) ne mun on kovat ni sattuu vähän nukkua mut niitä saa myös pehmeinä c(:

      Delete
  3. sul on tosi kiva blogi ja oot tosi kaunis!! mut mä en ite tykkää noist kuvist mis on perjaattees kaks päällekkäi, tai silleen että näkyy siel takaa toista kuvaa mut se on vaan mun mielipide :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos paljon! :) voi ei harmi :/ ku mä tykkään niistä mut ei tietenkää kaikki voi tykkää samoista jutuista :-)

      Delete
  4. just hieno hame hilla!
    pääsenksmä sun vaatekaapille? ;) ;D
    ansqubansqu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitostaa ansku! :* jaa no voin miettii ;-))

      Delete