Wednesday, 26 February 2014

ONGELMIA

Mua melkeen itkettää, ku en saa tätä postausta näyttää siltä mitä haluisin. Toi kuvakirjasto kokoajan valittaa tilanpuutteesta, ja siellä on kyllä aika paljon kuvia, vaik oonki poistanu niitä. Siellä on myös videoklippejä, jotka mun pitäs editoida ja sitte poistaa turhat, mutta en ikinä pääse tarpeeks pitkäks aikaa tähän koneelle, että ehtisin tehä kaiken. Ja koska tota tilaa puuttuu, ni sit noi kuvat alkaa elää omaa elämäänsä, ja niistä huononee hirveesti laatu, ne vaalelee tai tummenee ja mitä vielä. Muutenki, ku yritän siirtää joihinki eri paikkoihin kuvii muokattavaks, niin ne ei tuu. Sitten vielä on semmosii kuvii missä on joku virhe, enkä pysty niitä ollenkaan käyttää.
Haluisin hirveesti postata paljon useemmin, mut joka kerta tää alkaa vaan käydä vaikeemmaks ja hitaammaks. >.< Yritän jotenki selvitä tästä.. 

 Vähän positiivisempiin aiheisiin, eli olin Kouvolassa Klaudialla käymässä hiihtoloman ekana viikonloppuna. Otettiin vähän kuvia ja niitä on nyt tossa. Oon ihan rakastunu tohon karvapaitaan, ku se on niin ihanan pehmee <3_<3. Ois kans kiva kihartaa hiukset vähän useemmin, mut siihen menee vaan niiin paljon aikaa (varsinki ite kun tekee!).

IMG_3196
IMG_3203fff IMG_3244 ROOM2 IMG_3319 ROOM5 IMG_3183 IMG_3304 IMG_3215

24 comments :

  1. Ootko testannu lataa kuvat flickrin kautta? :) mulla ainaki toimii sieltä just aivan hyvin, kannattais!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joo mä laitankin :-) mut se laatu vaan huononee jo ennen, eli joko iphotossa tai picasassa (jos siellä muokkaan jotain) ://

      Delete
  2. Mua itkettää kun oot niin KAUNIS. Kaunein ihminen ketä ikinä oon nähny maan päällä. Kroppas on täydellinen ja kasvot hehkuu ja hymy ja hiuket ja silmät...OOT IHANA <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nyt mua taas itkettää ku sä oot niin ihana!<3 ei oo kukaan ikin sanonu mulle noin kauniita kehuja, kiitos _tosi_ paljon! :')

      Delete
  3. Ihana postaus ja tosi kivoja kuvii ! :) Ihana on myös toi paita, mistähän se on? Ja onks noi farkut korkeevyötäröiset dr denimit? Ehkä lemppari asu tähän mennessä sulta! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Voi kiittikiitti, kiva jos tykkäsit! :) toi paita on h&m.stä ja noi housut ei oo dr. denimit vaan BikBokista :-)

      Delete
  4. Oot ihan sairaan kaunis!:) Mis asut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh thank youu! Ja joo helsingissä :-)

      Delete
  5. Eiku joo sori tuol tais lukeekki et helsingistäxd

    ReplyDelete
  6. kivoja kuvii! ja haha ostin just ton saman paidan!! rakastan sitä ku se on ehkä pehmein paita mitä mul on :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitti annu! Ja nii onki ihanan pehmee toi :')

      Delete
  7. meikkaatko? jos et meikkaa nii miks ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. en meikkaa, ja en haluu enkä koe sitä tarpeelliseks :-)

      Delete
  8. Oot ihan sairaan kaunis!! :0 Ihana asu ja varsinki toi neljäs kuva on iha superhieno! :)

    ReplyDelete
  9. niin ihanii kuvii susta!! toi tokavika on ihana♥

    ReplyDelete
  10. super kaunis! :oo hillasesilia mulla on ikävä sua <3 t. helmi

    ReplyDelete
    Replies
    1. helmyrii mullaki ;-( kiittii :*** <3

      Delete
  11. Aivan upeita kuvia susta! Oot kyllä tosi kaunis :-)

    ReplyDelete
  12. Jos sulla on tilanpuutetta, kannattaa lisätä kuvat Photobucketin kautta. Helppoa kuin heinänteko! :)


    Voita omavalintainen Daniel Wellington rannekello!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos neuvoista! löysin jo kuitenkin ratkasun :-)

      Delete