Saturday, 17 May 2014

KALASATAMA

IMG_6417
IMG_6439
IMG_6421
IMG_6455
IMG_6444
IMG_6461
IMG_6504
IMG_6497
IMG_6523
IMG_6555
IMG_6548
Kolee fiilis näissä kuvissa, mut keskiviikkona oliki kolee sää. Tuuli ihan hirveesti ja mulla oli hiukset huonosti, siks ei kuvatkaa onnistunu mun osalta. >.< Oltiin Kalasatamassa seikkailemassa Sarkun ja Iltsun kanssa. Oli kivoi maisemii, ni tyhmää ku ei oikee sujunu. Hävitin mun yhen sormuksenki, se oli tippunu jossain vaiheessa mun sormesta :(. 

Tänään sit taas oli ihan täydellinen päivä. Aurinko paisto kuumana, käytiin kirpparilla ja makoiltiin Hietsussa rannalla. Oli niin kesäsää. Muutenki oon nii fiiliksissä, ku enää kaks viikkoo kouluu jäljellä! Tosi outoo, et peruskoulu loppuu ja en varmaan nää enää joitain mun luokkalaisii ikinä. Silti ootan niin paljon kesälomaa, etten jaksa sen antaa haitata c(:.  

Ja jos jollain on tumblr, ni käykää tsekkaa mun tumblr-blogi, siihe on linkki tos ylhäällä. Mulla on vaa muutama seuraaja siel, ni voi käydä seuraamassa xD.

6 comments :

  1. Oh yeaah you made tumblr too;)<3
    Hei same
    im just so happy and I can't wait for summerholiday
    cause then we are free
    and we can do aweaome photoshoots and cool stuff
    Eiksnii?
    And I actually like these pics
    it looks like you had fun though<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. heeey i've had it for quite a while already :))) meee tooooo <33 yepyep ofcc ;-) and thank youu :*

      Delete
  2. Hyvinhä nuo kuvat on onnistunu!:) Tosi hienoja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kyllä siellä muutama ihan onnistunut oli.. :-) kiitos!

      Delete
  3. Sun hiukset näyttää sika kivan värisiä tossa neljännessä kuvassa! -Sofia

    ReplyDelete
    Replies
    1. nii siin näkyy vähä vaaleet :P thaanks ;-)

      Delete