Tuesday, 20 May 2014

SUMMERY WEATHER

IMG_6910
Blend1
IMG_6911
IMG_6907
IMG_6925
Rakastan tätä säätä! <3_<3 Nyt tiiän mitä oon oottanu koko talven. Aurinko porottaa täydeltä taivaalta ja hiki virtaa pitkin naamaa, mut ei haittaa! Voi mennä rannalle makoilee auringossa ja uimaan. Kun lähtee kotoa niin ei tarvi pitkiä housuja tai pitkähihasta ja niin kevyt kävellä. Oon ollu jo kahtena päivänä rannalla ja huomenna varmaan vielä stadikalle :)). Ei tiiä kauan tätä kestää, ni nyt pitää nauttia ;-). Koulussaki on niin rentoa, ku ei enää tehä mitään. Treenit on loppunu, pitäs ite alkaa vähän jotain tekee nyt kesällä, ettei ihan rappeudu, oon kevään mittaan kyl käynykin vähän jo lenkillä. Kyl nyt elämä hymyilee, ei voi muuta sanoo.

Sunnuntaina oli mun siskonlapsen ristiäiset. Kuvat on otettu sillon :-). Aurinkoisia kesäpäiviä kaikille!

14 comments :

  1. Mistä oot ostanu ton mekon? tosi hieno :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se ei oo mun oma, mutta se on ostettu zalandosta :-)

      Delete
  2. mitä harrastat?:)

    ReplyDelete
  3. Mistä noi kengät ja mekko on? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kengät on biancosta ja mekko zalandosta :-)

      Delete
  4. ihania kuvia ja niin ihanat hiukset sulla!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos lotta! meni hirveen kauan kihartaa ja lähti melkee heti pois x(

      Delete
  5. mistä toi mekko? aivan täydellinen, oon ettiny just tollasta *-* kiitti jos vastaat

    ReplyDelete
    Replies
    1. se on Lindan mekko ja alunperin Zalandosta :-)

      Delete
  6. Vautsi hilla oot täydellinen!
    -Sofia (en jaksa kirjautua)

    ReplyDelete
  7. Oot nii Kaunis...<3

    ReplyDelete