Monday, 2 June 2014

END OF SCHOOL

IMG_7106
IMG_7138
IMG_7161
IMG_7132
IMG_7193
IMG_7162
IMG_7136
IMG_7142
IMG_7184
IMG_7124
IMG_7196
IMG_7168
IMG_7112
Vois vaikka alkaa postailee ajan tasalla :))). Kuitenkin vihdoin kuvia lauantailta. Heitettiin hyvästit peruskoululle ja syksyllä jatkuu sitten kullakin siellä missä jatkuu. Oli vähän haikeeta, muutaman kyyneleenki tirautin, mut semmosta se on. Oon viettäny 7 vuotta tuolla koulussa ja joidenkin kanssa samalla luokallaki ja ollu kavereita niin pitkään. Oon nähny niitä joka päivä ja nyt en enää nääkkään niin usein. Kaikki yleensä valittaa koulusta, mut mulla on ollu melkein aina kivaa x) ja kivoi kamui siellä<3. Olin tosi tyytyväinen mun keskiarvoon, ni eiköhän sitte jatketa syksyllä lukiossa :). Ensin kuitenkin kesäloma ja parasta kesää kaikille!! Kannattaa nauttii ihan täysillä ;-). Mun uusin ja tän kesän motto on, että You'll never be as young as you are now. 

4 comments :

  1. mistä toi sun mekko on?:) ja ihana postaus tykkään!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Se on Mohitosta, Tallinnasta. Kiva että tykkäsit! :-)

      Delete
  2. Mikä keskiarvo sulla oli? :) oot tosi upea!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lukuaineet 9,46 :-) oh thank you!

      Delete