Monday, 29 September 2014

BRAIDS

IMG_0426
IMG_0419
IMG_0440
IMG_0429
IMG_0437
IMG_0428IMG_0431
Vähän ankeita kuvia, hups. Hassua, koska olin aika ilonen ja positiivinen tollon (eilen) ja muutenki koko viikonlopun! Oli tosi mukava viikonloppu taas, vaikka siihen kuulu aika paljon lukemista; taino lukemisen yrittämistä. Tänään oli tokavika koe, huomenna enää psyka. Sen pariin mun pitäski jo siirtyä.. Mut vielä takaisin viikonloppuun. Perjantaina ahkerien siivoilujen (joka oli tosi mukavaa, koska oon vähän kipeenä. Ärsyttävää olla vähän kipeenä, en pääse treeneihin ja kokeisiinluku on paljon hitaampaa ja haastavampaa >.< mutta en kummiskaa koe, et mun pitäs maata sängyn pohjalla, ku en oo niin paljon kipee) jälkeen näin vähän kavereita. Lauantaina päivällä yritin lukee sitä psykaa, mut mua vaan väsytti niin paljon. Illemmalla luin enkkuu, eikä sillon sit taas väsyttäny, weird. Sunnuntaina oli mun äidin juhlat ja oli tosi mukavaa: hyvää ruokaa, hauskoja juttuja, paljon energiaa (mulla) ja meinasin välillä jopa pillahtaa itkuun. Pari sanaa asusta: Mulla oli miehekäs olo.

The photos are a bit gloomy, oops. Kind of funny because I was mostly happy and positive yesterday (when the photos were taken) and also throughout the whole weekend! I had a pleasant weekend even though it contained quite a lot of studying or at least trying. Today I had my second last exam (of the exam week). Tomorrow I've still got psychology which I should be reading now... But back to my weekend. On Friday after a lot of cleaning (which wasn't very nice because of me being ill, but only a little bit that I'm still able to do stuff) I met a few of my friends. On Saturday afternoon I tried to read psychology but somehow I was feeling so tired. Later on when I studied English I didn't feel at all tired, weird. On Sunday we had our mother's party and it was really nice: good food, funny jokes, a lot of energy (I had) and I almost started crying. I few words about my outfit: I felt manly. 

4 comments :

  1. Replies
    1. hahhah enemmänki tämmöne weirdo ;-) saimu<33

      Delete
  2. ei mitenkään pahalla mutta ois kiva jos ois erinlaisiakin kuvia tai niin ku eripaikoista tai tälleen koska on vähän ehkä "tylsä" kattoa ko samasta paikkaa melkeen kaikki kuvat:) mutta muuten tosi kiva blogi sulla!<3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos kommentista, oon samaa mieltä! yritän panostaa monipuolisempiin ja mielenkiintosempiin taustoihin ja kuviin :-)) kiitti! :*

      Delete