Monday, 15 September 2014

FLORAL

IMG_0355
IMG_0361IMG_0378
IMG_0358
Collage
IMG_0364
IMG_0367
IMG_0376
IMG_0352
IMG_0369
Shirt Bershka / Jacket Vila / Sunnies Monki  / Bag Stradivarius / Jeans River Island / Shoes New Balance

Kivaa ku sain nyt muutamat ajankohtaset kuvat otettua! Tää on muuten kauheeta, ku en muista, mitä oon kirjottanu mun blogiin aiempiin postauksiin tässä lähiaikoina, enkä myöskään muista, onko toi paita jo joskus esiintyny täällä. Toi on ihana luottopaita, helppo ja kivannäkönen :-). Mun viikonloppu oli niin tavallinen, mitä voi olla. Näin kavereita, olin kotona, siivosin ja tunnollisena lukiolaisena tein kouluhommia. Mulla oli kuitenki tosi hauskaa, varsinki lauantai-iltana oli tosi hyvä fiilis ja nauratti kaikki niin huonot jutut x). Kesällä on kivaa ottaa enemmän semmosia lifestyle kuvia kavereista ja muutenki missä liikkuu, mut syksyn tullen se innostus aina vähän hiipuu... Odotan jo sitä, että koeviikko on ohi ja sit on ihan vähän aikaa ja syysloma <33.

I'm glad that I got a couple of current pics taken! Btw it's awful how I can't remember at all what I've written and told in my previous posts. I also can't remember has this shirt showed up here before. It's a nice one, easy and good looking :-). My weekend was as normal as possible. I spent time with my friends, I chilled at home, cleaned and as a diligent high school student did my homework. I still had a great time. Especially on Saturday evening I was feeling awesome. I laughed at the very poorest jokes x). In Summer time it's nicer to take lifestyle photos of my friends and about what I'm doing and where I am. Always in Autumn that excitement fades away... I'm really looking forward to when our exam week is over and there is only a little time left till the autumn break <33.

10 comments :

  1. hilla oot niin kaunis ♥ ihana lukiolainen

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ihana saimu :* mä oon kyl aika lukiolainen ;-)

      Delete
  2. ihana toi kukka paita!!<3 muistatko minkä hintanen toi on ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! :-) en muista ihan tarkkaan, mut jotain 20-25e

      Delete
  3. Vau! Oot kyllä ihan mielettömän luonnonkaunis! :) ja ihana kukkapaita!

    http://iinaneloa.blogspot.fi/

    ReplyDelete