Saturday, 1 November 2014

ALL WHITE

Mulla alkaa nää Hurghada kuvat lähentelemään loppuaan, ääks. En nimittäin haluis mennä tonne ulos ottamaan yhtään kuvia, koska mulla on sormet jäässä hanskat kädessäki x(. Tänään ulkona kävellessä ajattelin et tääl on kauheen kylmä, varmaan -10 tullu yhtäkkiä ja ku pääsin kotiin ja katoin nii lämpömittari näytti -1. 
Viimesen illan asu ja mun lemppari koska oon vannoutunu all white everything -fani. Ainii ja Hyvää Halloweenia! <3

These are almost the last ones of my Hurghada photos, ouch. I have no excitement going out to the cold weather to take pics. My fingers are freezing even when I have gloves on x(. Today I was walking home and I thought that wow it's real cold out here, probably -10 degrees celcius. When I got home I checked the thermometer and it showed -1. 
So here's my outfit of our last night in the warmth. It's my favourite because I'm a total fan of all white everything. Oh, and Happy (late) Halloween!
IMG_1084
Blend10
IMG_1092
IMG_1188
IMG_1098
IMG_1096
Blend12
IMG_1173
IMG_1147
Blend11
IMG_1135
IMG_1185

8 comments :

  1. Ihan älyttömän kivan näkönen ruskettuneen ihon kans!! ja niin hienoja kuvia taas ü

    ReplyDelete
  2. Miten oot nuin hyvä kirjottaan enkuks? Ps. Oot aivan liian kaunis!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oon asunu ala-asteikäsenä Englannissa :-P voi kiitti! :')

      Delete
  3. ihastuttava hilbero
    noi vaatteet on niin kauniit!
    nää on jotenki nii artsy ja kauniita että meen iha sanattomaks <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. jaikss kiitos hirmuisesti ihanuus :**

      Delete