Friday, 5 December 2014

INSPIRATION 2


Blend
Blend2
Blend3
Blend4
Pictures from tumblr

Kokosin mun tumblrista (<-click) vähän mua inspiroivia kuvia. Oli suuria valinnanvaikeuksia, koska siellä on niin paljon kivoja!! Tykkään siks hirveesti tumblrista, koska siellä on niin monenlaisia blogeja ja kuvia, nii kaikille varmasti löytyy semmosia mistä ite tykkää :-). Oon tällä hetkellä hurahtanu letteihin, valkoiseen, ns. urheiluvaateisiin, reikäfarkkuihin, ruutuhameisiin & cooleihin ihmisiin.
Mun edellinen inspiraatiopostaus löytyy täältä

PS. Mulla on pienimuotoinen kirppari pystyssä instagramissa, käykääpä kattomassa hilbenkirppis!

I collected some inspiring pictures from my tumblr (<-click) account. I had a tough time choosing because there are so many great ones!! I like tumblr a lot 'cause there are so many different kind of blogs and pictures, so everybody can find the ones they like :-). At this moment I am totally into braids, white, sportive clothes, ripped jeans, plaid skirts & cool people.
You can find my inspiration post no. 1 from here.

2 comments :

  1. Kiva postaus! Muistutti mua taas siitä, miksi voisi pyöriä tumblrissä useammin :)

    ❤: Lotta / My Happybubble

    ReplyDelete