Saturday, 31 January 2015

THOUGHTS AND TRIPS

Nyt olis luvassa epämääräisistä asioista kuulumisia ja ajatuksia, mitä mulla on nyt mielessä. Ensimmäiseks, mua kyllästyttää aika monet asiat, mm. mun huoneen sisustus, vaatteet, asiat mitä on tekemättä ja hoitamatta ja blogin ulkomuoto. Pitäs tehä jotain noille, muttei oo aikaa ja joskus innostustakaan. Lisäks siitä on aika pitkä aika, kun oon viimeks muokannu blogin ulkoasuu... Siksipä juuri en muista yhtään mitä koodeja oon käyttäny minkäki paikan muokkaukseen, enkä muista mitään koodeja tms. miten blogia muokataan. XD Sittenku mulla on aikaa, voisin tutustuu tähän vähän paremmin ja miettiä, millanen ulkoasu miellyttäis mun silmää. :)

Going to tell about stuff that's in my mind right now. First, I'm fed up with kind of a lot of things, like my room, clothes, things I should do, and the appearance of my blog. I should do something about those but I haven't got time or inspiration to do them. And it's quite a long time since I edited my blog... That's why I can't really remember any codes that I've used and I can't remember any codes or how you edit, hahah XD. When (??) I have time I'll start trying some out. :)
Blend1
IMG_0747
IMG_0799
Toiseks, mua hirvittää, kun en oo koko talvena käyny lautailemassa, luistelemassa enkä hiihtämässä, ilmeisesti kiva talvi ollu mulla! On vaan ollu niin paljon kaikkee tekemistä ja sillonku ei oo ollu, oon ollu niin laiska, etten oo jaksanu lähtee. Pakkko korjata tää tän talven aikana vielä, ainaki luistelu ja lautailu! 
EDIT jee kävin jo lautailemassa ja luistelemassa, molemmat oli niiiin kivaa en todellakaa ollu muistanu miten paljon tykkään. Luistellessa aluks tuntu etten pysy ees pystyssä, mut sit se lähti iha hyvin käyntiin :3.

Secondly I'm horrified that during the whole winter I haven't been snowboarding, ice skating or skiing, looks like a nice winter I've had! I've just had so much to do and when I haven't, I have been too lazy to go. Got to change that though, at least the boarding and skating!
EDIT yayy I already went snowboarding and ice skating, both were sooo much fun I honestly didn't remember how much I liked them. In the beginning with my skates on I felt like I couldn't skate at all but it got easier soon :3.
IMG_0701
Blend2


IMG_1051
Tulevasta keväästä sen verran, että oon erittäin innoissani nimittäin.... Mä lähden käymään Jenkeissä!!! Oon halunnu jo pitkään lähteä sinne, nii 10 päivän päästä pääsen :)))) so happy. Käydään pari päivää New Yorkissa, jatketaan sieltä Californiaan, kierrellään siellä ja sitte ajetaan Phoenixiin ja sieltä lennetään takasin. Heti kun meidän matka varmistu, tuli niin paljon positiivisempi fiilis tätä talvee ja kevättä kohtaan. Saan vähän nähä aurinkoa (toivottavasti) ja uusia paikkoja, lomailla ja shoppailla. Nyt oon koittanu olla ostelematta hirveesti mitään enää ennen sitä.

About the coming spring, I very excited because..... I'm going to the US to visit!! I have wanted to go there for so long and now after 10 days my dreams are getting true :)))) so happy. We are gonna spend a couple of days in New York city, then we head to California, go around there and then continue to Phoenix from where we then fly back home. Straight away when our trip was confirmed I got so much more positive about this winter and spring. I get to see the Sun (hopefully), new places, chill and shop. I've been trying not to shop before that.
IMG_0936
IMG_0722
Sit seuraavaks semmonen ongelma, että mulla on hirveesti turhia vaatteita. Mun pitäs saada ne jonnekki kirpparille, että kaappiin mahtuis uusia tulokkaita ja lisäks vaihtoonlähtöä ajatellen viimestään kesällä pitäs saada ihan kunnolla karsittua, koska en ihan hirveesti voi enkä aio ottaa vaatteita mukaan. Sitä vaan en tiedä, että minne kirpparille ne veisin..?

And next I've got a little problem that I have quite a lot of clothed that I don't use. I should get them to a flea market/2nd hand place, so I'd have room for some newies and also thinking about my exchange year I should get a lot out at the least when I'm leaving next autumn. I just don't know a good place, where to take them...? 
Blend3
IMG_0740

IMG_0704
Oon myös alustavasti suunnitellu keväällä lähteväni ehkäehkä käymään esim. Oulussa ja Pietarissa x). Hehheh noi on vasta ideoita, mutta ois siiduu. Toisaalta koulu vie paljon aikaa, ja ois myös kiva viettää viikonloppuja perheen kanssa, mutta pakko päästä jonnekki uusiin paikkoihin vähän käymään. c(:

I also have small plans about maybe going to visit Oulu and St. Petersburg x). Hahhah just ideas but it would be so cool. In the other hand school takes a lot of time and I would also like to spend some weekends at home with my family, but gotta visit some new places, don't I? c(:
Blend4
IMG_0934
IMG_0795
Tulevia reissuja ajatellen, varsinki Jenkkejä ja Ranskaa, mua kiehtois ne vähän laajempikuvakulmaiset objektiivit (ei siis fisut vaan vähemmän laajakuva). Joskus viime kesän lopussa/syksyllä kattelin joitain, mutta ne on niin hirveen kalliita enkä muutenkaan tiiä, millä ois paras hintalaatusuhde, onko tietoa mistään hyvästä? :-)

Thinking about the coming trips, especially the US and France I'm really interested in those widescreen lenses (not like fish eye, a little less wide). Sometime last summer/autumn I looked some up, but they were kinda expensive and I don't know which has the best quality for the prize, do you have any knowledge of a good one? :-)

7 comments :

  1. niin kiva kun pääsette tulemaan tänne! :-) -sohvi

    ReplyDelete
    Replies
    1. jes niimpä niin siistiä oikeesti!! :')))))

      Delete
  2. Oi Hilla tätä oli nii kiva lukee!
    Esiks nää kaikki kuvat on jotenki just niin täydellisiä
    Mä voisin tulla hamstraa sun vaatteit ja ois iha sika siistii
    lähtee sun kans jonnekki reissaa eli jos haluut kaverii
    Pietarii tai Ouluu ni tääl ois yks innokas :-)
    Oot iha super ihana tyttö ja osaat kirjottaa nii söpösti
    Ja nii tollane model wow

    ReplyDelete
    Replies
    1. jee kivsuu et tykkäät lueskella ain kommentoida ihana <33 jaa hei reissuista tuli mieleen et tuun kans reissaaa sinne Turkuu joku viikonloppu kevääl!! c(;;

      Delete