Saturday, 3 January 2015

WHAT DID I WEAR IN 2014?

(Täs oli nyt vähän säätöä, ku huomasin yhtäkkii että olin unohtanu pari asua laittaa ja laival meiän hyttiin ei yltäny wifi.)
Huhhuh miten kauan noissa kollaaseissa oikee kestää! En oo ennen tehny tällasta vuoden asukoostetta, koska mun blogi alko ehkä viimevuonna panottaa aiempaa enemmän asuihin. Huono vai hyvä? Olisin voinu laittaa useemman vierekkäin, mutta tajusin sen liian myöhään, ni en kyllä jaksa tehä noita enää uudestaan.. En hirveesti tykkää osasta asuista, ni kiva saada nähä mihin suuntaan haluun vielä kehittyä :-). Mun henkilökohtaisia lemppareita on 4, 10 ja 28, ja mun mielestä hienoimmat kuvat/postaukset tuli 1213 ja 16,  (<- lincks) kaikki kesäl ofc :)))). Mikä on sun lemppari?

Huhh it takes such a long time making those collages! I have never done this kind of a post, because I haven't had so many outfit posts in my blog during the previous years. Do you like outfit posts? I could've placed more pics next to each other but I thought of that too late.. I don't really like some of the outfits so it's nice to see what I could develop :-). My personal favorites are 4, 10 and 28, and the coolest photos/posts were in 12, 13 and 16 (<- link) all of them from summer ofc :)))). Which one is your favorite?
Blend1&2
Blend3&4
Blend5&6
Blend7&8
Blend9&10
Blend11&12
Blend13&14
Blend15&16
Blend17&18
Blend19&20
Blend21&22
Blend23&24
Blend25&26
Blend27
Blend28&29
Blend30
Blend31&32
Blend33
Blend34&35

18 comments :

  1. 32. on ehottomasti mun lemppari, pisti heti silmään! ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. :-)) kokovalkoset on kyllä kivoja varsinki rusketuksen kanssa!

      Delete
  2. 2 11 13 28 32 oh beauty i love your style

    ReplyDelete
  3. Kiva postaus ja ihan tosi upeita asuja sinullaaa!! :)

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. :)) hehh toi onki sermonen, mistä en oo ees postausta tehny, ku se vaan jäi ja jäi... xd

      Delete
  5. Ihania asuja!! Mun lempparit oli 10 ja 32 :-)

    ReplyDelete
  6. Voi, en osaa päättää yhtä lempparia sul on nii ihana tyyli! Erityisesti mä tykkään kuiteski 3, 5, 11, 18, 25, 32

    ReplyDelete
  7. Tää oli sika kiva postaus ja mun lemppareita oli 4,16(toi mekko on ihana) ja 32
    -sofia

    ReplyDelete
  8. 10, 16 ja 18 mun lempparit ;) ihanii vaatteita ja sikkekivoi nää sun viimesimmät postaukset hilbsu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hei kiits elvss ;-) sunki postaukset! :)

      Delete
  9. Kauniita vaatteita! Miten sinulla on varaa ostaa noin ihania vaatteita? Olet huippukaunis! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitokset! c(; ei ihanien vaatteiden tarvi olla kovin kallita, usein ostan aleista, kirpprilta yms :)

      Delete