Wednesday, 4 March 2015

CATCHING THE WAVES

P2144708
Blend3
Blend1
P2144774
P2144638
Yks reissun kohokohta oli ku pääsin kokeilee surffausta! Oon pitkään kattonu kaikkii kuvii ja videoita ja päättäny et mähän muuten opettelen surffaa. Ja ei todellakaan muuttunu mieli ku kokeilin. Toi on iha hullun vaikeeta, mut se tekee siit opettelmisen arvosta ;-). Lähen joskus oikee kunnon surfflomalle jonnekki paratiisiin ja sit harjottelen lisää. Jotkut lajit näyttää siltä, ettei ne ois urheiluu, mut tos lopussa oli jo ihan poikki, kädet löysinä ja voimattomina ja tuntu et nyt on kyllä teny jotain c:. Yks miinus et mun naama palo tuolla ku polskin laudan päällä ja olin hirveen näköne illalla x(. Mut se punotus laski sit siitä jo aamuun mennessä. 

Mun Helmikuu ei oo ikin ollu näin kiva en tiiä mitä oon teny et oon ansainnu tän. Toi reissu oli paras reissu missä oon ikinä ollu ja sit viimeviikonloppuna mulla oli niin hauskaa! Oltiin riparilla isosina ja olin kenties vähä väsyny mut kaikki asiat oli nii huvittavii c(:. Nyt onki jo Maaliskuu, joka on ihan hullua, just vaihtu vuosi??! Ja siitä tuliki mieleen, et inffona vaan oon saanu tietää mun perhe yms tiedot ens vuodelle :)))). Meen semmoseen pienempään maalaiskylään Nantesin lähelle ja perhe vaikuttaa tosi kivalta! 

One of my trip's highlights was when I got to try surfing! I have watched all these photos and videos and decided that I'm gonna learn to surf. And I didn't change my mind as I tried it for the first time. It's so difficult which makes it worth learning ;-). I'm sure to go for a real surfing trip to some paradise one day and I'll practice more. And it also is really a sport, I felt so loose and strengthless in my whole body after c:. One minus that I burned my face while splashing there and I looked horrible that evening x(. But it had faded away till the next morning.

I have never had such a nice February and I don't know what I've done to deserve it. That trip was my best ever and last weekend I had so much fun! We were tutors or whatever at this camp and I might've been a bit tired but everything was so funny c(:. Now it's already March which is crazy 'cause like a minute ago it was the New Year??! Which leads to that I have gotten to know my host family for the next year :)))). I'm going to a smaller rural area near Nantes and the family seems really nice! 

4 comments :

  1. Blogisi tekstin fontti on hieman liian pieni minun makuuni. Kiva blogi silti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hmm mä tykkään milt toi pieni näyttää, mut toki mun ei tarvi lukee sitä xd, katon jos saisin isommaks :-) kiitti!

      Delete
  2. You write so interesting posts and make very beautiful photos! Like your blog! Keep doing it!
    I’ll be happy to see you in my blog!)

    Diana Cloudlet
    http://www.dianacloudlet.com/

    ReplyDelete