Sunday, 31 May 2015

WHITE LACE X SUEDE

IMG_8173
Blend2
IMG_8129
IMG_8138
IMG_8153
Blend3
IMG_8142IMG_8175
Blend1
IMG_8139
IMG_8158
Lace skirt Stradivarius / Suede top Stradivarius / Shoes Dinsko / Bag my sister's / necklace Promod / Rings RI, H&M, mum's 

Photos Louna Klemetti

Ilmeisesti oli hyvä päivä ku noin hymyilytti! Tältä näytin lauantaina, ja tykkäsin tosta asusta(!!), kun kävin hakemassa todistuksen ja sieltä riensin pariin yo-juhliin. Laitan vähän muita kuvia päivältä myöhemmin. :-)
Selasin pari viikkkoo sitte mun blogia alaspäin ja mun vanhoissa postauksissa on ainaki parikyt kommenttia jokaisessa, mitä on tapahtunut? Oonko mä käyny tylsäks vai ootteks te vaan laiskistunu? Please help ois niiin kiva jutella mun lukijoiden kaa!! <3 Tykkään taas tällä hetkellä ihan hirmusti tästä hommasta ja yks parhaista puolista onkin palautteen ja kommenttien saaminen. Sanokaa vaikka ees et paska blogi ja miks ni yritän tehä jotain jos pystyn :33.

Guess I had a good day yesterday? I'd say so by looking at the smile on my face! I looked like this, and I liked my outfit(!!), on Saturday when I went to get my report card and then hurried off to a couple graduation parties. More photos to come later on. :-)
I went through my blog a couple weeks ago and in my old posts there are at least twenty comments each, what's happened? Have I gotten boring or have you just gotten lazy? Please help it'd be awesome to chat with my readers!! <3 I like doing this a lot at the moment and one of the best parts is getting feedback and comments. Just say that you've a shit blog and why so I'll try to do something about it if I can :33.

Sunday, 24 May 2015

A GOOD DAY

IMG_7916
IMG_7914
Blend1
IMG_8104
IMG_7924
Blend2
IMG_7954
IMG_8000
Blend3
IMG_8066
Blend4
IMG_7939
IMG_8020
Blend5
IMG_8005
Photos (of me) by Saima Halonen 

Jee näin pitkästä aikaa kunnolla Saimaa ja oli niin ihana päivä. Ihan kesä, aurinko, meri, veneet, hyvä seuraaja ja mun taitava valokuvaaja <3! Kuten huomaatte kuvia tuliki vähän enemmän, mut eise haittaa ku nää on nii kivoja ainaki mun mielestä. Nautin vaan päivä päivältä enemmän tosta auringosta. Varsinki nyt on niin rentoo, ku on koeviikko ja pääsee aikasin ja voi vaan syyä jädee ulkona! (heippa herkkulakko)
Kuvat on siis Tiistailta ja muuten oon lueskellu ulkona kokeisiin ja tehny muuta turhaa. Perjantaina oli mun suuri epäonnen päivä, melkee itkettää ku ajattelenki sitä >.<. Menin hakee mulle uutta passia poliisiasemalta ja juna oli peruttu ja seuraava myöhässä, sit eksyin matkalla lähin väärään suuntaan yms ja käveleskelin ympäriinsä. Menin ottaa sen kuvan ja näytin ihan hirveeltä tuulen tuivertamalta siinä. Sitten menin sinne poliisiasemalle ja odotin 2,5h (!!!) sitä mun vuoroo siellä sisällä tunkkasessa. Pelkäsin jo, et olin ottanu väärän numeron tai jotai. Sitku menin siihen tiskille, ni se mies sano et mul pitäs olla molempien huoltajien kirjallinen suostumus ja viel toinen vanhemmista mukana. Tietenki mun iskä oli just Ruotsissa, et se että äiti ois tullu sinne ei ois ees riittäny. Se oli hirveetä aloin vaa itkee siinä XD. Lähin sieltä pois ja onneks mul oli aurinkolasit ni pystyin rauhas itkeskelemää. Mut tyhmä minä ku en ollu tajunnu ottaa tommosest asiast selvää, kuvittelin varmaa et oon tarpeeks iso tyttö jo saamaa ite uuden :-//. Sen jälkeen istuin keskustas ottamas aurinkoo, ku odotin Elviiraa. Sain siinä pari uutta ulkomaalaista kaverii joiden kaa jutskailin :')). 

Yayy I met with my dear friend Saima after a long time and it was a lovely day. So much of summer, sunshine, the sea, the boats, good company and my talented photographer <3! As you can see there are quite a lot of those photos but it doesn't matter as they are so nice, at least in my opinion. Every day I enjoy this sunshine even more. Especially now when we have the exam week, with short days at school, I can just sit outside and eat ice cream! 
These photos are from Tuesday and after that I've just been doing a bit of studying and something else. Friday was my greatest day of bad luck, almost makes me cry to even think about it >.<. I went to get a new passport and the first train was cancelled, the second arrived late. Then I went to the wrong directions and walked around. Finally I found my way and took the photo for the passport. It turned out horrible x((. Then I went to the police station and waited for 2,5 h (!!!) inside it for my turn. I was afraid I had picked the wrong number or something. When I finally got to the desk the man there told me that I wouldn't get my passport without a written permission from my both parents and one of them accompanying me there. Ofc my dad was in Sweden at that time. It was awful and I just couldn't help but cry there in front of him XD. I left and luckily I had my shades with me so I could cry in piece.. But just stupid of me not to relise that kinda thing before or not to check it out. I probably thought I was an enough big girl to get one by myself :-//. After that I sat in the sun waiting for Elviira. During that I chatted with a few men and made new friends :'))

Wednesday, 20 May 2015

XXX

IMG_7788
IMG_7810
IMG_7782
IMG_7797
IMG_7833
Pants Zara / Shoes Dinsko / Bag Lindex / Jacket Aeropostale / Shirt Reserved / Choker & Necklace Gt / Rings h&m and House / Skarf Gt

Monday, 18 May 2015

MONDAY FUN DAY

IMG_7852
IMG_7842
IMG_7847
IMG_7829
IMG_7874
IMG_7861
IMG_7884
Mun maanantaihin kuului tänään vähän shoppailua ja muuten vaan kaupoissa kiertelyä, kahvittelua, ihan tökyhyvän leivän syöntiä ja Lotan kanssa jutskailua. Ja hehh ostin mun ekan vitamin waterin, pitäis parantaa ihoa ja ravita tukkaa :)). Niitä tuloksia odotellessa. Löysin myös ihanat kenkulit katotaan jos käyn ostamassa ne myöhemmin. Ugh pitäis kirjottaa yks äikän esittelyteksti ja lukee sanoja yms koeviikon juttuja alottaa. Hirvittää jo miten kohta alkaa kesäloma :-DD. Koska sit Hilla siirtyy työntekoon (onneks on tosi kiva työ!!), mutta pelottaa jo miten nopeesti kesä sit menee.. Mutta eipäs murehdita niitä vielä, on tässä melkeen 2 viikkoo kouluu jäljellä. Palailen varmaan huomenna tai ylihuomenna asukuvien kaaa ;-). Kuulemiin!

Today my Monday included a little shopping, going around the shops, drinking coffee, eating an oh-so wonderful bread and chatting with Lotta. And I bought my very first vitamin water ever haha. It's supposed to cure my skin and hair :))). Can't wait for those results ;). I also found lovely shoes, we'll see if I'll go and buy them later. I'm kinda terrified that summer holiday is starting so soon :-DD Then Hilla's off to working life (luckily I have a great job!!), but I'm a bit scared how fast the summer goes.. But not supposed to worry about that yet, still got almost 2 weeks of school left. I'll probably be back with some outfit pics tomorrow or the day after ;-). See ya!  

Wednesday, 13 May 2015

GREEN EVERYWHERE

IMG_7764
IMG_7769
Blend55
IMG_7762

WELCOME TO MY GREEN JUNGLE


Niille, jotka ei vielä tiedä, rakastan kaikkia väriteemoja (hahaha) ja niiden kaa pelleilyä varsinki ruuan kanssa (et oransiin kuuluu paprikaa tai tomaattia leivän päälle, persikkajogurtti, mandaarini tms. ja samansävynen kahvimuki...) Alkaa kohta jo pelottaa, miten outona mua pidätte, mut nää on vaa tämmösii for my own fun, en oo mitenkää pakkomielteinen x). Tänään oon viettäny vaan omaa aikaa ja tuun hulluks kohta. Masentaa toi sää, eikä kiinnosta lähtee minnekkään. Käyhän tää miniperjantai näinki c(:. Yritän tehä vähän läksyjä, jos huomenna päivä paistais parempana ja keksisin jotain mukavaa. En muuten oo kovin tyytyväinen mun blogiin tällä hetkellä, nää postaukset ei oo ihan semmosia mitä haluaisin, mut yritän parantaa :).  

For those who don't know it yet, I love all these color themes (haha) and playing with them especially with food (like orange theme includes pepper or tomatoes on my bread, peach yoghurt, orange etc. and the same colored coffee mug...) Soon getting scared how weird you are considering me, but these are just for my own fun, nothing that I'm obsessed with x). Today I've just spent time with myself and I'm becoming crazy soon. The weather is depressing and that's why I'm not interested in going anywhere. Well no harm done spending my day like this c(:. I'll try to get some homework done, if the day started better tomorrow and I could figure out something nice to do. Btw I'm not really satisfied with my blog atm, these posts aren't quite the one's I'd like but I'll try to improve :).
IMG_7757
Tänään innostuin sitten tekemään herkullista green smoothieta tai enemminkin kiivijuomaa ja päätin tulla vinkkaamaan siitä teillekkin, jotka rakastatte kiiviä! Smoothieenhan ei ikinä oo mitään tarkkoja ohjeita tai määriä, mutta jos haluut vihreää ja pirtsakanmakuista sellaista, mukaan voi esim laittaa banaania, avokadoa, kiiviä, viinirypäleitä ja maustamatonta jogurttia. Niin yksinkertaista ja blenderillä sekasin. Mä laitoin melkeen kokonaisen banaanin, n 2/3 avokadoa (loput laitoin mun leivälle nami), 1 kiivi, tommonen mini rypäs viinirypäleitä ja pieni loraus jogurttia. Mä ainakin tykkäsin ja niinkun sanoin maistu aika kiiviselle! Ja pakko sanoo, koska Toukokuu on avokadojen kuukausi, että rakastan avokadoja! Syön niitä melkeen kokoajan esim. leivän päällä voin voi korvata sillä :P.

So today I made some delicious green smoothie or more or less a kiwi drink. I decided to come and give a tip to you who love kiwi! With smoothies there aren't any precise recipes or amounts but if you want green and fresh-tasting you could put some banana, avocado, kiwi, grapes and natural yoghurt in there. So simple and just blend it. I put almost a whole banana, 2/3 avokado (the rest a put on my bread yum), 1 kiwi, a lil bunch of grapes and a bit of yoghurt on top. I liked it and as I said it tasted kinda kiwiish! And because May is the month of avocados, I just gotta say I love them! I eat them almost all the time, for example on bread instead of butter :P.

Friday, 8 May 2015

BOMBER TIME

BLACK X WHITE X GOLD

IMG_7531
Blend12
IMG_7523
IMG_7538
Bomber JC / Necklace & Chocker Gt / Rings H&M / Tee Zara 

Yhyy mun auringonpaisteestanauttimiskuvat meni pilalle (tai ainaki mun fiilis meni pilalle), kun toin nää kuvat koneelle. Nimittäin olin päivittäny tän koneen ja iphoton sijaan mua odotti kuvat palvelu, enkä osaa käyttää sitä ja se on ihan tyhmä ;((. Siellä menee nii oudosti ja vaikeesti ne kansiot ja en osaa käyttää sitä muokkausta. Itken nyt, mutta ehkä mä opin käyttää sitä ja tykästyn tai sit löydän jonku paremman ohjelman? Mut semmoset coolit kuvankäsittelyohjelmat on vaa nii kalliita ja en jaksa joka kerta viedä kuvii jonnekki nettiin ja siellä muokkaa..

I wanna cry because as I updated my computer this new pictures app replaced iphoto and I can't use it. All the photos are in weird places and don't like the editing thing. ;(( Maybe I'll learn to use it and start liking it or I'll find another app? The good ones just are so expensive.. 

Sunday, 3 May 2015

FLOWER HEAD

IMG_3202
IMG_3215
IMG_3232
Vielä vikat kukkapää kuvat jotka Angelica napsi musta viime viikonloppuna :-). Mun torstaipäivä Tallinnassa meni mukavasti (ja nopeesti!!) ja muutama uus juttu tarttu mukaan jes (ei tosin hirveesti semmosii mitä olin suunnitellu krhmm). Tänä viikonloppuna oon istunu pyllyn kipeeks bussissa, mutta nautin siitä jotenki, se oli vaan nii rentouttavaa XD (sai nukkuu). Olin kuopiossa ja oli tosi hauskaa! Pelailtiin korista ja fudista ja shoppailtiin yms. 
Ja mitä ootte mieltä mun nauravaisista kuvista blogissa, mitä lähiaikoina on ollu muutamia? ;-)) Joskus sain jotain kommenttia, et oon niin vakava aina, mutta ne kyllä onnistuu helpommin mulla. Hauskaa välillä laittaa kuitenki ilosia kuvia, sillonku oon ollu ilonen. Ja nyt keväällä oon!! Oikeesti en voi sanoin kuvailla mun rakkautta aurinkoo kohtaan (I know kuolen joskus vielä varmaa ihosyöpään, mutta can't help it), ja mahtava huomata, ku joka päivä aurinko on vähän kuumempi c(:.  Toivon kovasti, että saan kesätöitä, mut jos en saa ni otan aurinkoo koko kesän XD. Eivaa, kyl teen jotai muutaki (ehkä) :)))). Ootan innolla kesää ja kesävaatteiden käyttöä, oon niin inspiroitunu tällä hetkellä ainaki. Onks nää lisähuomautukset tosi rasittavia nois sulkeissa :-DD ja tämmönen hymiöiden ylikäyttö? x))

The last flower head photos that Angelica took last weekend :-). My Thursday went well (and quick!!) in Tallinn and I found a few nice things yay (tho not really the stuff I was supposed to buy) This weekend I've sat my butt sore in the bus, but I liked those long journeys to Kuopio and back, it was kinda relaxing XD (got to sleep). And I had a lot of fun in Kuopio! We played basketball and football and did a little shopping. 
And what do you think about my smiley face pics that I've had lately here in my blog? ;-)) Sometime ago I got some comments about how I'm so serious in all the photos, but I think they succeed easier with me. Still it's fun to post some happy photos now and then, when I am happy. Like at the moment!! I can't even describe my love towards the sun (I know I'll probably die because of skin cancer one day, but can't help it) and it's awesome to notice how day by day the sun is hotter and hotter c(:. I really hope that I'll get a summer job, but if not I'll sit in the sun whole summer, tanning XD. Just kidding I'll do something else too (maybe) :))). I'm so looking forward to summer and wearing summer clothes, I'm so inspired et least atm. Are these extra comment in the middle of the text annoying :-DD or this overuse of smileys? x))