Friday, 8 May 2015

BOMBER TIME

BLACK X WHITE X GOLD

IMG_7531
Blend12
IMG_7523
IMG_7538
Bomber JC / Necklace & Chocker Gt / Rings H&M / Tee Zara 

Yhyy mun auringonpaisteestanauttimiskuvat meni pilalle (tai ainaki mun fiilis meni pilalle), kun toin nää kuvat koneelle. Nimittäin olin päivittäny tän koneen ja iphoton sijaan mua odotti kuvat palvelu, enkä osaa käyttää sitä ja se on ihan tyhmä ;((. Siellä menee nii oudosti ja vaikeesti ne kansiot ja en osaa käyttää sitä muokkausta. Itken nyt, mutta ehkä mä opin käyttää sitä ja tykästyn tai sit löydän jonku paremman ohjelman? Mut semmoset coolit kuvankäsittelyohjelmat on vaa nii kalliita ja en jaksa joka kerta viedä kuvii jonnekki nettiin ja siellä muokkaa..

I wanna cry because as I updated my computer this new pictures app replaced iphoto and I can't use it. All the photos are in weird places and don't like the editing thing. ;(( Maybe I'll learn to use it and start liking it or I'll find another app? The good ones just are so expensive.. 

2 comments :

  1. og darling you are just so utterly stunning!
    im speechless of your beauty

    ReplyDelete