Sunday, 3 May 2015

FLOWER HEAD

IMG_3202
IMG_3215
IMG_3232
Vielä vikat kukkapää kuvat jotka Angelica napsi musta viime viikonloppuna :-). Mun torstaipäivä Tallinnassa meni mukavasti (ja nopeesti!!) ja muutama uus juttu tarttu mukaan jes (ei tosin hirveesti semmosii mitä olin suunnitellu krhmm). Tänä viikonloppuna oon istunu pyllyn kipeeks bussissa, mutta nautin siitä jotenki, se oli vaan nii rentouttavaa XD (sai nukkuu). Olin kuopiossa ja oli tosi hauskaa! Pelailtiin korista ja fudista ja shoppailtiin yms. 
Ja mitä ootte mieltä mun nauravaisista kuvista blogissa, mitä lähiaikoina on ollu muutamia? ;-)) Joskus sain jotain kommenttia, et oon niin vakava aina, mutta ne kyllä onnistuu helpommin mulla. Hauskaa välillä laittaa kuitenki ilosia kuvia, sillonku oon ollu ilonen. Ja nyt keväällä oon!! Oikeesti en voi sanoin kuvailla mun rakkautta aurinkoo kohtaan (I know kuolen joskus vielä varmaa ihosyöpään, mutta can't help it), ja mahtava huomata, ku joka päivä aurinko on vähän kuumempi c(:.  Toivon kovasti, että saan kesätöitä, mut jos en saa ni otan aurinkoo koko kesän XD. Eivaa, kyl teen jotai muutaki (ehkä) :)))). Ootan innolla kesää ja kesävaatteiden käyttöä, oon niin inspiroitunu tällä hetkellä ainaki. Onks nää lisähuomautukset tosi rasittavia nois sulkeissa :-DD ja tämmönen hymiöiden ylikäyttö? x))

The last flower head photos that Angelica took last weekend :-). My Thursday went well (and quick!!) in Tallinn and I found a few nice things yay (tho not really the stuff I was supposed to buy) This weekend I've sat my butt sore in the bus, but I liked those long journeys to Kuopio and back, it was kinda relaxing XD (got to sleep). And I had a lot of fun in Kuopio! We played basketball and football and did a little shopping. 
And what do you think about my smiley face pics that I've had lately here in my blog? ;-)) Sometime ago I got some comments about how I'm so serious in all the photos, but I think they succeed easier with me. Still it's fun to post some happy photos now and then, when I am happy. Like at the moment!! I can't even describe my love towards the sun (I know I'll probably die because of skin cancer one day, but can't help it) and it's awesome to notice how day by day the sun is hotter and hotter c(:. I really hope that I'll get a summer job, but if not I'll sit in the sun whole summer, tanning XD. Just kidding I'll do something else too (maybe) :))). I'm so looking forward to summer and wearing summer clothes, I'm so inspired et least atm. Are these extra comment in the middle of the text annoying :-DD or this overuse of smileys? x))

6 comments :

  1. hilla sun hymykuvat on parhaita ku oot niin ilonen :):) <3 ihana

    ReplyDelete
  2. olet niiin kaunis, ja mäki tykkään sun hymystä ihan sikana <3
    olet upea

    ReplyDelete
  3. On rasittavia, raskasta lukea. Muuten kiva blogi!

    ReplyDelete