Saturday, 6 June 2015

GOOD VIBESs

IMG_8339
Blend2
IMG_8435
IMG_8404
Blend4
IMG_8352
IMG_8329
Blend3
IMG_8334
Näyttääks nää kuvat epätarkoilta?? Ku zoomailen niitä mun näytöllä ni ne on iha sökköjä :OO. Pitäiskö mun alkaa laittaa noi flickristä isompina ja sit pienentää, ku nyt laitan ne suoraan ton kokosina? Kriisi x). Ja nää on vikat viime lauantailta, kerranki tuli otettuu paljon kuvia :). 
Tää viikko on ollu tosi kiva! Ajattelin, että ku oon töissä ni ei kerkee näkee kavereita (enkä kerkeekkään), mutta mun työ onki vielä paljon sosiaalisempi mitä luulin ja saan melkee joka päivä uusia kavereita :-DD (tuttuja). Ja se on hauskaa, ku oon niin monien eri ja myös erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä! c(:. Kaikki on niin mukavia en tajuu ;-P. Ja kuljen ympäri Helsinkiä kaikkiin nädeihin paikkoihin missä en oo ikinä ennen käyny ja mul on ihan superrhyvä kamera käytössä *-*. 
Mä oon tosi ilonen ja hyvällä tuulellaa nyt! x)) Olin eilen Edlalla yötä, oli mukavaa ja kaikki asiat oli vaan nii huvittavia en tiiä mikä muhun on tullu. Kävin torstaina Korkeasaaressa ja se opas kerto hauskoja juttuja niistä eläimistä ja innostuin sit niistä eläimistä, ku ne on nii hassuja. 

Do these photos look unsharp or blurry?? 'Cause when I zoom them in they do :OO. Should I start uploading them from flickr in a larger size and then smaller them to this size? Atm I just put them straight with this size. What a crisis x). And these are the last ones from last Saturday, for once I had lots of photos :). 
This week has been awesome! I thought that as I'm working I won't be able to see any friends (and I do not have time to) but my job is so much more social that I imagined. I get new friends almost every day :-DD. And it's a lot of fun to meet so many new different people! c(: Everyone is so nice I don't get it ;-P. And I go around Helsinki to all these pretty places I've never been to before and I have such a good camera in use *-*. 
I'm so happy atm! x) I was at Edla's yesterday and I had a nice time and everything is just so hilarious I don't know what's gotten into me. On Thursday I visited the zoo of Helsinki and the guide told us all these funny things about the animals and I got kinda excited about them.  

6 comments :

  1. Kauniita tyttöjä ja kauniita kuvia :) ei mitää vikaa

    ReplyDelete
  2. :*:* nähhäämpä joku päivä hei!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. joooo taas nii pitkä aika viime kerrast ;( mul on vaa aik pitkii päivii mut illal tai weekendin :))

      Delete
  3. Ihania kuvia! :)

    -Jonna http://junkaneito.blogspot.fi/

    ReplyDelete