Wednesday, 29 July 2015

LIFE LATELY

IMG_8168
IMG_8998

Tuli oikein hyvä mieli, kun selasin kesäkuvia ja muistin, mitä kaikkea oonkaan tehnyt! Ku aiemmin tuntu, etten oo oikeen mitään tehny nyt tänä kesänä. Musta tuntuu kuitenki, että oon ollu jo ikuisuuden lomalla, muttei kesä kuitenkaan oo vielä edes alkanu :-D. Johtunee varmaan näistä säistä. Ja mun kesätyöstäki tuntuu olevan jo hirveen pitkä aika. Noh, lomaa _mulla_ on vielä jäljellä yli kuukaus jee! Sen jälkeen luulis olevan valmis alottaa haastavamman opiskelun, eli alkaa käymään koulua ranskaksi, jaiks. 


It was a pleasure going through my summer pics, 'cause then I remembered many things I'd done! I feel like I've been on holiday for ages but at the same time that summer hasn't even started yet :-D. Might be because of the weather. Well I have more than a month still left of holiday, yay! After that I should be ready to start a bit of a harder studying, because in French.

IMG_8623
IMG_9092
150617_kuvaukset_munstadi_mainos
IMG_9168

No kesästä vielä, että mitä mulle on tähän mennessä jääny mieleen ja varsinkin mitä nää kuvat kertoo. Eli oon ollut töissä ja saanu sitä kautta paljon uutta kokemusta sosiaalisissa taidoissa, valokuvaamisessa, kirjottamisessa ja ihan vaan töissä käymisestä. Pakko sanoo, että hymyllä muistelen aina välillä mun kesäkuuta, kun oli niin kivaa kesätöissä! Oon viettänyt sopivan (vähän haha) aikaa mökillä, ollut perheen kanssa, syönyt hyvää kesäruokaa, reissannut Suomessa ja automatkat vaan lyhenee joka kerta. Käynyt päiväseltään Tukholmassa ja Tallinnassa. Ne oli shoppailureissuja, mutten löytänyt lähes mitään. Musta on ilmeisesti tullu jotenki nirso shoppailija, koska etin sitä täydellistä, joka on vaan mun mielessä? Ja lopulta kun löydän sen, niitä alkaa olla joka kaupassa ja jokaisella niiin kyllästyn... XD 


Some things that I have in mind about my summer and especially what these photos speak about. So I worked for a month and got a lot of experience in social skills, photography, writing and just working. Gotta say I sometimes think about that month with a smile on my face, I liked my job a lot! I have spent a good (little haha) amount of time at a summer cottage, been with my family, eaten good summer food, travelled in Finland, visited Stockholm and Tallinn. They were shopping trips but I hardly bought anything. I've become quite choosy with shopping because I usually have the thing in my head and I want a perfect one (but not too expensive). 

IMG_9155
IMG_9480
IMG_9531
IMG_9597
IMG_9600
Blend55

Oon rampannu aika paljon keskustassa, puhunut Englantia  (<33), ollut riparilla isosena (oli vaan niiiin hauska viikko, kivoi tyyppei, olin tosi happy!), syönyt mansikoita melkein ähkyyn asti (mansikoita ei voi syödä liikaa!) ja jädeä hyhh. Oon ollut yksin kotona ja innostunu sillon kotitöistä (??) ja viettänyt paaaljon aikaa rakkaiden kamujen kanssa!! Oon hyvästellyt jo yhen kaverin ja lisää tiedossa, sittenku ite lähden maailmalle :-). Oon kokoajan toivonut ja uskonut, että kyllä ne kesäsäät sieltä tulee, mutten enää tiiä tuleeko... We'll see. No on näitä lämpimiä päiviäkin ollu, kiitos niistä. Oon käynyt puistojumpassa ja juossu mun pisimmän lenkin evö (8 kilsaa jee, se oli mahtavaaa!) Oon nauttinu auringonlaskuista ja kahvitellu paljon, törsänny rahaa ruokaan :'''D. Oon pyöräilly ja toiminu mäkkiruuan kotiinkuljettajana :)). Oon valvonu ihan liikaa ja nukkunu pitkään! <3 Oon käyttäny paaljon (enemmän kuin ennen) hameita ja nauttinu ja välillä ahdistunu toki myös bloggaamisesta! Oon koittanu muuttaa ulkoasua ja se varmaan muuttuu vielä johonkin suuntaan. Mulla tulis mieleen vaikka kuinka näitä juttuja yhtäkkiä, mutta tää alkaa kuulostaa semmoselta kesänloppumis talkilta! Tää on vaan välikatsaus tähän Heinäkuun loppuun hehe.

I have been at the city center maany times, I've spoken English (<33), been a big at a confirmation camp (what a great week it was, with awesome people and a lot of fuun, I was happy!). I've eaten lots of strawberries: almost too much, but you just can't get enough of them, and also a lot of ice cream. I have been alone in the house and I suddenly got excited about chores at my house (??). I have spent time with my darling friends and already said goodbye to one. More goodbyes to come as I leave off to the big wide world :-). I have hoped and believed that the summer weathers would come but I'm not so sure anymore... We'll see. Well we've also had nice days and thanks for those. I have exercised some and I ran my longest run (8 km yay it was awesome!) I have enjoyed sunsets, drank coffee and put money into food :''D. I have cycled and brought McDonald's food to my friends by bike :)). I've been up too late and slept late! <3 I have worn a lot (more than before) of skirts and enjoyed blogging! Had a tough time with it too tho. I'd have so much more to say, but this is starting to sound like a summer ending talk! It's really just a review in the end of July haha.

IMG_9772
IMG_9922
IMG_9867

Kesässä on parasta semmonen rentous ja huolettomuus ja paljon aikaa, jota mulla tällä hetkellä on. Lisäks se, miten paljon näkee kavereita, vaikka monia on vielä näkemättä ennen mun lähtöä apua! 


The best thing about summer is the chillness and easiness, the amount of time to do everything, no stress. The time spent with friends! Tho some I still haven't seen, which gotta be done before I leave, yayks! Hope someone read this 'cause it took me aaaages to write :-DDD.

IMG_9341

SNAPS FROM MY SUMMER





Hups, olin vahingossa piilottanu jokski aikaa kommenttiboxin, mutta nyt se on taas tossa :'DD.

Woops I'd accidentally hidden the comment box but now it's back in there :'DD.

6 comments :

  1. Sust vois oikeest tulla missi ku oot noin nätti ja pitkä❤

    ReplyDelete
  2. Mistä noi ihanat valkoset kenkulit on??😍

    ReplyDelete