Tuesday, 18 August 2015

GOODBYE FAREWELL

IMG_0595
Blend5
IMG_0662
IMG_0601
IMG_0647
IMG_0604
IMG_0625
IMG_0651
IMG_0642
IMG_0667
IMG_0703
IMG_0620

SURPRISE FAREWELL PARTY


Ensin: Mitä maailmaamullistavaa mun pitäs tehä et saisin teiät kommentoimaan? XD Ja niinse aika kuluu, enää kaks viikoa ni lähden! Mulle järjestettiin supersuperihanat yllätysläksiäiset lauantaina! Oli kaikkii tärkeitä ihmisiä ja hyvää ruokaa (+ vau mikä ranskakakku!) ja muutenki mahtava ilta. Hahah olin yhtä hymyä koko ajan ja sattumalta mun paitaki sopi noihin koristeisiin ihan täydellisesti c(:. Muutenki lähipäivät on ollu onnellisia ja mun on tehny mieli vaan hymyillä kaikille vastaantuleville. Välillä sit taas oon ihan purskahtamassa itkuun. Tää alkaa nyt jo tuntuu niin todelliselta ja 10 kk aika pitkältä ajalta! Ootan kuitenkin innolla kaikkea uutta ja jännittävää :-D. Nyt pitää kiiruhtaa kesän viimeseen puistojumppaan! 

// ENGLISH At first: What crazy should I do to get you to comment on my blog? XD And so the time passes, too more weeks until I leave! I was surprised with a farewell party by my lovely friends on Saturday! There were awesome people and good food ( + what a french cake!) and a perfect night. Hahah I was all smiley the whole evening. And accidentally my top matched with those decorations c(:. All in all the recent days have been happy and I've felt like smiling to every stranger. But sometimes I'm at the edge of bursting into tears. This is getting so real and 10 months is starting to sound a very long time! I'm still looking forward to everything new and exciting :-D. Now I have to hurry!

8 comments :

  1. Tosi kivaa et sulle järjestettii tollaset, yllärijuhlat on aina parhaita (jos niitä ei vaa satu onnistuu arvaa XD)!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niin onki! Mä olin vinkkaillu kavereille että ne vois järkätä mulle yllätysläksärit, mutta ei käyny mielessäkään et ne ois ollu nyt. En ees ollu varma järkkääkö ne niitä ja jos järkkää ni joskus myöhemmin, että yllätyin ihan kunnolla :-D ni se oli kyl kiva c(;;.

      Delete
  2. Ihana kakku! NAMMM <3 ja IHANA Sinä <3 :)

    ReplyDelete
  3. nii kuule ei se oo nii helppoo saaha laiskoja suomalaisia kommentoimaan! ;) mut täykkärit juhlat oli kaikin puolin ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhah pitää välillä vähä komentaa tai anoo tai jotai ;--) niin oli! <3

      Delete
  4. Huippua vaihtovuotta Hilla! Luen sun blogia aika ahkerasti mut kuten sanottu harvemmin kommentoin XD Tykkään siis sun blogista ja toivottavasti tulee postauksii sieltä ranskastakin :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitokset!! Hei kiva kuulla, että luet ja joo koitan mahd paljon postailla c(::

      Delete