Wednesday, 16 September 2015

XX BDAY GIRRL XX

IMG_9186
IMG_9120
IMG_1436

IT'S MY BIRTHDAY TODAY


Hahahh mun pitäis olla jo nukkumassa, mutta oli pakko tulla postaamaan, koska tänään on mun synttärit! 17 vee, jee. Tuntu tänä aamuna jo niin aikuiselta... Mutta vaikka mua hirvittää tää aikuistuminen (että ens kerral täytän 18) ni jotenki kivaa olla 17 :-D. Mulla on ollu koko kevään ja kesän mielessä vaan tänne Ranskaan lähtö, ni nää synttärit pääs ihan yllättämään x). Mutta mulla oli tosi ihana päivä ja 17-vuotiaana on hyvä jatkaa tätä vuotta :')). Huomenna varmaan lisää ;-).

_____________________

//ENGLISH Haha I should already be sleeping but I had to come to post this because it's my birthday today! 17 years old yay. I felt so grown up today morning.... But even tho I'm a bit scared of growing up (that next time I'll turn 18) still it's kinda nice to be 17 now :-D. All spring and summer the only thing I've had in mind is leaving to France so this birthday of mine surprised me x). But I had a wonderful day and it's good to continue my year here as a 17-year-old :')). More to come tomorrow ;-).

2 comments :