Sunday, 22 November 2015

__IT'S ME__

IMG_1968
Mistähän sitä alottais ku niin paljon on tapahtunu... Mulle kuuluu toosi hyvää! Oon jotenki erityisen inspiroitunu ja positiiviset ajtukset vaan tullu mieleen lähipäivinä :-DD (lue: vaikka on Marraskuu??). Erinäisistä asioista vaan palat loksahtelee paikalleen ja oon ymmärtäny myös monia asioita. Tietenki harmittaa ja ärsyttää ja järkyttää toi Pariisin juttu, mutta pitää vaan jatkaa eteenpäin :). Plus rakastan puhuu ranskaa, se on niin kivaa. 

Olin lauantaina St-Nazairessa mun muutaman kaverin kanssa, se on merenrantakaupunki tässä lähellä. Oli kunnon myrskytuuli ja siks tosi kylmä, mutta mulla oli hirveen hauskaa! Kierreltiin vähän kaupoissa, syötiin patongit, otettiin jotain kuvia, taivallettiin tuulessa, lämmiteltiin kahveilla ja heitettiin hauskoja juttuja. Jos jonkun asian oon vaihtovuoden aikana jo oppinu, niin nauttimaan hetkistä enemmän, huomaatteko miten ilonen oon näissä kuvissaki?

Vois sanoa, että täällä on tullu talvi, asteet oli eilen alle 10 ja haluaisin asua tossa villapaidassa. Ostin sen kirpparilta tuolta samaisesta kaupungista viime kerralla ja mul ois suuri tarve toiselle ja kolmannellekki poolovillikselle. Tällä kertaa löysin mulle ihan täydellisen takin ja vielä 50% alennuksesta. Hahah en tiedä mitään parempaa shoppailua, kun alennuksista tai hyvät kirpparilöydöt wii. Parhaimmat on yleensä vielä ne, joita pisimpään jahkailee ja miettii ostaako. Ja mitä mulla on jalassa? Mun ihkaensimmäiset leveelahkeiset farkut. Noi on päheet ku mitkä ja samalla mukavimmat ever! Jotkut varmaan vielä vihaa leveelahkeisia farkkuja, mutta lupaan ettei enää kohta ;-)). Tää asu on huvittava siks, etten toisaalta osais kuvitella et mä oon tossa, mutta kuitenki tunnen oloni tosi kotoisaks. 

_________________________


//ENGLISH Don't know where to begin, so much stuff has happened... I'm really good! I'm especially inspired and positive things have just come to my mind lately :-DD (read: even tho it's November??). Things are just falling into places and things make sense. Of course I'm sad and angry and shocked about the Paris attacks but we just have to move on :). Plus I love speaking French.

On Saturday I was in St-Nazaire with a few of my friends, it's a city by the ocean nearby. There was a huge wind and very cold because of that but I've realized that cold's ok and rain's ok but them together aren't. I had a lot of fun! We strolled around some shops, ate baguettes, took photos, stumbled in the wind, warmed ourselves with coffees and had a laugh. Something that I've learned during my exchange is enjoying the moments more, can you see how happy I am in these photos?

You could say that winter's come, the degrees were under 10 yesterday and I'd like to live in that turtleneck. I bought it from a second hand shop and I'm really in a need for another wolly sweater like that. This time I bought myself a jacket from a 50% sale. Ahah don't know better shopping than discount or 2nd hand yay. And what pants am I wearing? Well my very first wide jeans. They are damn cool and so comfy too! Some might still hate the wide pants but I'll promise you, not for long ;-)). This outfit is a bit funny tho, because somehow I can't imagine that it's me but still I feel very cozy and comfortable in it.

Blend55
IMG_1982
__Jeans Bershka / Jacket Aeropostale / Turtleneck 2nd hand / Shirt 2nd hand / Bag Zara / Sunnies Forever21 __
IMG_1985

Photos by Charlotte Scheufens

5 comments :

  1. Ihana kuulla että sulla menee hyvin! Näytät myös hyvältä:)
    Oisko mitenkään mahdollista, jos tekisit joskus videon missä puhuisit ranskaa? Ois jotenki tosi siisti kuulla. Vaikka jonku sun ranskalaisen kaverin kaa tms.
    Hyvää jatkoa sulle sinne!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos kivasta kommentista! c:: Hei hauska idea! Pistän muistiin ni katon jos toteutan, oon miettiy kyl jonkinlaisen videon kokoomista täältä... :')) Ja vaikka sit ku oon parempi ranskassa, etten puolen vuoden päästä kato et mitä oikeen puhun tossa :'D

      Delete
  2. ahhhh Hilla, je me souviens de ce jour. C'était trop bien, vraiment une bonne journée! "Photos by Charlotte Scheufens", Charlotte devient photographe ahaha. Tu me manques ma chérie. Xx Charlotte

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma Charlotte! Ce jour était vraiment genial ;-) Ahahah t'as bien reussi des photos donc un peu plus d'entrainement et c'est ca. Tu me manques ausssiii, tu va venir en France ce printemps? xxx

      Delete
  3. Je viens en mai peut-être. Il faut passer une journée avec toi et Sofia à Nantes là. Je vais t'écrire les dates la semaine prochaine. Gros bisous

    ReplyDelete