Thursday, 3 December 2015

__9__ THINGS ABOUT ME

IMG_1084
IMG_1456

1, Mua ällöttää semmonen ylijouluhömpötys ja kulututs, kun (ainaki täällä) kaupat täyttyy erityisesti leluista ja suklaasta. En muutenkaan tykkää leluista. 

2. Rakastan tehdä listoja. Aina kun tuntuu että pitäs saada asioita aikaseks, ni kirjotan listoja mitä pitää tehä. Tuun iloseks ja koen onnistununeeni, ku kaikki kohdat listasta on päivän päätteessä ruksattu yli. Toisaalta mulla on niitä ikuisuuslistoja, esim mitä vaatteita "pitäis" ostaa haha.

IMG_1094
IMG_1385
IMG_1536
IMG_1755

3. Musta on aina hirveen hauskaa, kun kirjotan mun blogitekstiin enjoy -sanan (englanninkielisissä osioissa) ja virnuilen sillon aina itekseni :)))). Mutta se on hyvä merkki!

4. Mulla on tapana arvailla mielessä mitä joku sanoo seuraavaks, esim vastaa johonkin tai jatkaa vähän keskenjäänyttä lausetta. Ja ne arvaukset vielä usein osuu oikeeseen... Tällä hetkellä sitä sekottaa mun pää, nimittäin arvailen noita välillä esim ranskaks, vaikka puhuisin jonku kanssa englantia??

IMG_1140
IMG_2000
IMG_1710

5. Mä olin ennen aika varma, että hakisin johonki oikikseen/valtsikkaan tms, mut nyt se ei houkuttele yhtään :-D. Hehh pitää kattoa. Oikeesti haluun kaikkialle, mutten minnekkään.

6. En oo ikinä tykänny salmiakista, mutta oon tässä vuosien varrella yrittäny opetella syömään sitä. Tulin tänne ja sain tietenki matkaan sisuja ni NaM, yhtäkkiä tykkäänki!

IMG_1687
IMG_1939
IMG_1277

7. Mua ärsyttää kun jätetään ruokaa lautaselle. Joo jos on niinku tosi pahaa, ettei voi syödä ni fine, mutta yleensä ei ruoka oo niin pahaa. Ja samasta aiheesta, että sanoo ettei tykkää vaikkei oo maistanu sitä. En tiiä mikä tossa on mut niin raivostuttavaa.

8. Luulen et tää on ihan yleistä ainaki tyttöjen keskuudessa, mutta mulla jää joku ihan pieni hetki mieleen ja mitä joku on sillon sanonu tai mitä on tapahtunu ja sit se tulee yhtäkkiä mieleen niiin monen vuoden jälkeen selvästi ku mikä.

9. Tänä syksynä en oo kertaakaan käyttäny koulussa lökäreitä, juoksuhousuja tai hupparia (paitsi liikkatunnilla), panostus, hah? Ja btw the best pants are no pants. 

IMG_1775
IMG_1479
IMG_2044

Oon tehny tän tyylisen postauksen kerran aikasemmin, mun 50 lukijan kunniaks varmaan 3-4 vuotta sitten, että oli ehkä aikakin ;-). 
Mutta nyt nukkumaan, huomenna aikanen herätys ja matka kohti Lyonia
JEEE! :)))))

_______________________

// SORRY no time for translation today, use google haha.

2 comments :

  1. Toi ruoan tahallaan jättäminen on just niin ärsyttävää ;) sillon tekis vaan mieli alkaa puhumaan Afrikan lapsista. Ja tosi kiva postaus :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah hyvä et jotain muutaki ärsyttää toi :P

      Delete