Sunday, 13 December 2015

__BY THE RIVERSIDE__

IMG_2393
IMG_2385
IMG_2356
IMG_2397
iPiccy_Painting
IMG_2394
Coat Promod / Skirt Stradivarius / Top Mango / Sunnies Forever 21 / Shoes Nike


Viikontakaiset sunnuntaiset aurinkoiset joenrantakuvat Lyonista! En mitenkään erityisesti tykänny näistä kuvista oton jälkeen, mutta nyt nää näyttää aika hyvältä. Sanokaa et näytän French Ladyltä please!
Ja arvatkaa tuntuuko tommosissa säissä joulukuulta (ei), missä on mun joulufiilis?? (sitä ei ole, mutta eise haittaa) 
Ja mietin tässä miten muutama vuos taaksepäin pärjättiin elämässä, kun lenkkarit oli nono? En muita kenkiä enää käytäkkään (paitsi maihareita). Niinku jos tohon yrittäis kuvitella jotku conssit tai vansit ni huhhuh, ei houkuttele. Mutta tykkään hirmusti mun hameesta tässä, vaikkei sitä paljon näykkään. Niin helppo, kun sopii kaikkien vaatteiden kanssa!
Tänään oon kirjotellu muutamia kortteja ja alotellu parin paketin pakkaamista, joka on mun on siis viimeset 3 viikkoa pitäny tehdä, noh mielummin myöhään kun ei millonkaan. 
Hyvää loppusunnuntaita ja alkavaa viikkoa wii!

______________________

// ENGLISH Some week old sunny Sunday photos from the riverside of Lyon! I didn't really like these photos before but now I think they're kinda cool. Please tell me I look like a French Lady in these!
And guess do I feel Christmasy in that kind of wethers (no), where's my Christmas feels?? (don't know but it's okay)
And I'm wondering like how did we survive a few years ago when sneakers were nono? Like I don't use any others anymore. If you tried imagining Converse or Vans in this outfit, naaaah. Btw I really like the skirt I'm wearing here, even tho you can't see it much. It's so easy when it fits with anything! 
Today I've been writing some cards to send and started to pack a few packets, which I've been supposed to do for the last three weeks, better late than never. 
Have a cozy Sunday and a nice week, yay!

2 comments :

  1. Oho en oo pitkään aikaan lukenu sun blogia mut söpön näkönen kaupunki ! Oon unohtanu vastata sun kirjeeseen mut koht saat vastauksen. Oot hilla raksu mun french lady :* terveisin lontoo lady

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihh kivaa et tulit takas lukee ;-)) jeps se oli söpö yayy kivaa! Säki raxu mun lontoo lady! <33

      Delete