Wednesday, 16 December 2015

CA SU AL

IMG_2462
Blend2
IMG_2461
IMG_2473
Blend3
Denim jacket Brandy Melville / Wolly shirt Primark / Bag Zara / Pants Primark / Sneakers New Balance / Scarf Gt

Näytän tosi rauhalliselta, pullukalta, valkonaamalta ja että kuristun tohon kaulahuiviin :'DD. Mutta siltä mä varmaan oikeesti näytän. Noi vaatteet oli kovin historialliset nimittäin mulla oli kahtena päivänä peräkkäin ne päällä (ainaki villis ja noi pöksyt). Mun uudet löydökset Primarkista. Aamulla tekee mieli vaan pukea lämmin villapaita ja eifarkut :-D.
Tänään mulla on ollu niin laiskamato fiilis, ettei mitään rajaa. Yritin kuitenki ryhdistäytyä ja lähin käymään kirjastossa (ekaa kertaa) sekä siivosin mun huoneen jes. 
Mulla on nyt aika paljon kuvia ja postauksia siis luvassa tähän loppuvuoteen, joten stay tuned my friends!

________________________

// ENGLISH Can't get over it that in these photos I look so calm, biggish, white-faced and as if I'm getting strangled by that scarf haha :'DD. Guess that's the truth then. That outfit was very historical tho as I wore it two times in a row (at least the wally shirt and panties) My new founds from Primark. In the mornings I just feel like putting on a worm sweater and non jeans :-D.
Today I've felt sooo lazy. I tried to get a grip on so I went to the library (for the first time) and cleaned my room yay. 
I have quite plenty of photos so posts are coming up, so stay tuned my darlings!

No comments :

Post a Comment