Wednesday, 20 January 2016

18 JATKA LAUSETTA... & 5X TÄLTÄ PÄIVÄLTÄ

En ymmärrä… miten internet toimii, tai missä ne kaikki tiedot on ja miten ne on niin helposti meidän kaikkien saatavilla (en oo kyllä ees googlettanu asiaa), enkä sitäkään, miten joku voi keksiä jotain niin ihmeellistä :o (tai muuta vastaavaa).

Seuraavaksi ajattelin… lukea Chanelin elämänkertaa ja sen jälkeen painua pehkuihin.

Viime aikoina… oon lukenut paljon (tai käyttänyt paljon aikaa lukemiseen) nimittäin joulun jälkeen oon lukenu jopa kolme kirjaa ranskaksi!

En osaa päättää… ikinä mitään. Mietin hammasharjan valitsemistakin kaupassa varmaan 10 minuuttia. Mut en haluu tehä huonoja päätöksiä! 

IMG_2667

Muistan ikuisesti… miten paljon mua jännitti ekana koulupäivänä täällä Ranskassa. Se bussimatka, ku tiesin että lähestyttiin koulua. Kun sit saavuin sinne ni ei ees ollu paha!

Päivän paras juttu… kun Sofia oli google kuvahausta löytäny kauniin kahvilan Nantesissa ja sinne päästyämme (tietenkin) otettiin kuvia sisustuksesta ja kahvilan henkilökuntakin puhu että noi yhet tuli tänne vaan ton kuvien oton takia XD.

Noloa myöntää, mutta… otin syyskuussa tänne lähtiessä mukaan yhden kirjan, jonka olin juuri aloittanut ja oon tässä sitä lueskellu, mutten vieläkään oo päässy loppuun asti. Tykkään jopa kirjasta, niin mikä mua vaivaa?? :D


Viikko sitten… kirjotin enkuntunnilla goottityylistä kauhukatkelmaa, jonka tarkotuksena oli pelotella ja aina sitä omaa tekstiä uudestaan lukiessa ja jatkaessa kirjottamista mua itteäki pelotti XD (ja sydän tykyttäen mitein mitä tässä tapahtuu seuraavaks??!?! apua)

Blend344

Kaikista pahinta on… kun kahvilassa et tiiä mitä otat ja sun pitäis äkkiä päättää (ja päädyt ottaa jonku tosi ihmeellisen jutun) ja sit mietit että miks ihmeessä valitsit tän :D Grand problems! Ps. sama koulun ruokalassa.

Salainen taitoni on… osata jonglöörata… En tiiä onks toi salainen x).

Jos saisin yhden toiveen se olisi… elää onnellinen ja seikkailuntäyteinen elämä! (eihän tossa oo kahta?)

IMG_2693

Minulla on pakkomielle… kirjottaa tosi epämääräisiä sulkulisäyksiä aina kun kirjotan jotain! Häiritsevää… mutta ne on hauskoja xD.

Söin tänään… muunmuassa Bagelin, jonka välissä oli mitä ihmeellisimpiä juttuja, esim mustia tomaatteja (?) mutta se oli ihan töky hyvää!  

Ärsyttävintä on… kun tuntuu, että kaikilla muilla menee paljon paremmin ja et ite muka onnistu missään. -,-

Tekisi mieli… syödä kilo (hyi ei oikeesti) Fazerin suklaata….. miks se on parasta suklaata??

Minusta on söpöä… kun mun host-pikkuveli aina mut nähdessä moikkaa niin ilosesti mulle ja yhtäkkiä juoksee halaamaan tms ^^.

IMG_2674

Hävetti… kun jouduin jättämään 60 senttiä maksavan (ihanan!) postikortin kauppaan, koska mulla ei ollut yhen yhtään käteistä! Kaivoin kaikki laukun ja takin taskut. Olin käyttäny vipoviimeset 26 senttiä ylempänä mainitsemaan kahvilan tippiin, ja sitä aiemmat 2,5 minipieneen espressoon samaisessa kahvilassa…

Olenko ainoa, jonka mielestä… ig-kuvan postaaminen on aina hirveä prosessi? Johon kuluu esim. tänään monta tuntia, (välitauot mukaan lukien), kun valitset erilaisista kuvista ehdokkaita, jotka kuvaa sun päivää/mielentilaa, sopii sun ig-feediin; ei oo liian samanlaista kuvaa lähistöllä, ilme on onnistunut, kuva on tarkka, mielenkiintoinen, sopivasti taiteellinen, ei kuitenkaan liikaa mietitty. Niitä sit lähet muokkamaan ja pitää miettiä värejä, valoja, kontrastia, rajausta yms. Ja tietenki kuvaus ja sijainti, merkinnät. Mutta huom. se on hauskaa puuhaa ja normaalisti siis helpompaa mitä kuvailin :D.  

2 comments :

  1. Voiku oli hauska postaus😍 ja pakko sanoo et voin samaistuu vaik kui monee noist asioist mist puhuit😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahh kiva et tykkäsit lode c:; <3

      Delete