Sunday, 7 February 2016

GOT MY NEW LEVI'S ON

DSC_0171
DSC_0179
DSC_0192
DSC_0182
DSC_0172
DSC_0187
DSC_0194
DSC_0188
Levi's jeans 2nd hand / Sneakers Nike / Bomber JC / Shirt Forever 21 / Necklace Topshop

Nää on honest countryside kuvia sitte :)))). Hahah ei kovin usein tömmösiä, koska oon city girl at heart. 
Lähettiin nappaa parit kuvat mun hostsiskon Nikonilla, mutta koska mul on Canon, ni en oikee mitään säätöjä osannu tehä sillä ni meinas mennä hermo siinä XD.
Näissä näkyy kuitenki vähän mun uusia leviksen farkkuja, jotka ostin muutama viikko sit kirpparilta ja joista kerroinki pari postausta taaksepäin. Nää on iha lovet jo.
Mulla on alkanu loma, ah ihanaa!!


______________________________________


// ENGLISH These are real honest contryside pics :))))). You don't see these often because I'm a city girl at heart haha.
We went to take a few photos with my hostsis and her Nikon, but bc I have a Canon I didn't know at all how to change the settings and it was quite frustrating XD.
But you can still get a glimpse of my new Levi's jeans which I bought from a 2nd hand store and of which I told you about earlier. And I love these already.

I've just started my vacation, how nice!!

2 comments :

  1. Oiii aivan huippu löytö nuo farkut!! oon vihreä kateudesta :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee munki mielestä! Älä nyt vihreydy sentää ü

      Delete