Wednesday, 30 March 2016

A BALANCED DIET IS CHOCOLATE IN BOTH HANDS

IMG_2983

Munhan pitäis nyt olla Belgiassa, mut arvaa vaan oonko? :)) Vastaus: en. Fiksuimmat varmaan arvaa, että meiän matka peruttiin viikko sitten tapahtuneiden Brysselin terroristi-iskujen takia. Kiitos ajotuksesta. Ärsyttää, ettei päästy lähtee, mutta onneks ajotus ei nyt kuitenkaan ollu viikkoa myöhemmin...

Mulla on vähän inspiraatio hukassa. Valokuvaukseen ja pukeutumiseen. Joka aamu laitan vaan mahollisiman tummat ja lämpimät vaatteet päälle :-D. Ja kamera lojuu kaapin päällä. Tähän saattaa olla syynä se, että mulle ilmeisesti iski lähtemätön kevätflunssa, ts oon ollu koko maaliskuun kipeenä. (ärsyttää, et just nää kuvat taitaa olla syypäät mun kipeenäoloon XD). Aina joku kysyy koulussa (kun niistän), että joko voit paremmin ja oon ihan Jooo et loppusuoralla ollaan, mut seuraavana päivänä yskin taas ku joku hullu ja oon tukehtumassa. 

Pääsiäisviikonloppu, joka oli muuten vaan kolme päivää (??) meni tosi mukavasti! Mun hostit oli Marokossa, joten menin yheks yöks Marialle ja pariks yöks mun vanhimmalle host-siskolle. Sunnuntaina käytiin sen miehen perheen luona ja onks tää vaan minä vai miks on niin paljon kivoja tyyppejä olemassa! Ne otti mut niin ihanasti vastaan ::)). Ranskalaisittain syötiin koko päivä, ja meiän ois pitäny käydä rannalla kävelemässä, mutta koska sato koko iltapäivän, ei viittitty lähteä. Nomut ens kerralla sitten! Mua muuten ahistaa, miten 'loppuvaiheessa' oon jo mun vaihtovuotta ja etten kerkee tekee mitään :-D. Mulla alkaa ylihuomenna neljästä vuoden aikana olevasta lomasta viimeinen, whatt?? 

Ja ylihuomisesta puheenollen, koska meidän Belgianreissulla meiän piti pysähtyä Normandiassa tulomatkalla, tehään perjantaina pelkkä päiväreissu sinne. Ei se oo ihan sama ku Belgiaan asti meno, mutta ees tommonen pikku juttu! :-) Toivottavasti sekin ei nyt peruunnu, ku musta tuntuu, ettei mulla oo oikein ollu tuuria matkassa tässä lähiaikoina. Bisous!


Ps. Sain Suomesta pääsiäissuklaapainotteisen paketin, niin miten maltan olla syömättä kaikki heti??

IMG_2990

// ENGLISH I should be in Belgium atm but guess am I? :)) Answer: no. The smartest of you probably guess that because of the terrorist attacks in Bryssel a week ago our trip was cancelled. Thanks for the timing. It annoys me that we couldn't go, but I'm still glad the attacks weren't a week later....

I've lost inspiration in photography and dressing up at the moment. Every morning I'll just grab something dark and warm :-D. And my camera's laying sadly on top of a shelf. This could have something to do with the fact that I've been stuck with this flu for the whole March. (and it also gets on my nerves that these photos are probably the reason for it XD). People ask me at school if I'm better and I'm responding that "Yess it's in the end", but the next day I'm coughing like crazy. 

The three day Easter weekend went really nicely! My hostparents were in Morocco so I stayed at Marias for one night and at my elder host sisters for a couple nights. On Sunday we went to his husbands family's place and is this just me or how are there so many cool people out there! They welcomed me so well ::). So French we ate all day long and as it was raining we couldn't take a walk on the beach. But next time! I'm a bit anxious that I'm at the 'end part' of my exchange year and that I won't have time to do everything :-D. I'm starting the last of  my four holidays in two days, whatt??

As we were supposed to stop in Normandie when coming home from Belgium, we're gonna do a little day trip there on Friday. It's not the same as Belgium but at least something! :-) Hope it's not gonna be cancelled because I haven't had too much luck lately. Bisous!


Ps. I got a packet from Finland filled with Easter chocolates. How am I supposed to not eat them all straight away?

IMG_3001

No comments :

Post a Comment