Sunday, 20 March 2016

THIS AND THAT

IMG_2835

Hehh pitkästä aikaa taas täällä nimittäin aika paljon on tapahtunu. Oon vaihtanu perhettä, niin tässä oli vähän säätöä ja oon nyt asettunu uuteen perheeseen :-)). Vähän stressas toi, mut nyt kaikki on paremmin ku hyvin! 
Kävin eilen kirpparilla Kajsan kanssa ja sen jälkeen mentiin söpöön kirjakauppakahvilaan, se oli tosi kotoisa ja hyvä idea, mutta kakku jota syötiin oli mauton :-D. Ja se kakku oli eka täytekakku mitä oon koko täällä olo aikanani syöny. 
Oon myös ollu tosi ärsyttävästi kipeenä enkä oo vieläkään 100% tervehtyny. Lisäks elän särkylääkkeillä, koska mulla alko perjantaina tosi ihmeellinen pääkipu, oikein vihloo kun käännän päätä oikeelle ;(. Ihan tyhmää, koska mulla ei ikinä oo tämmöstä pääkipuu enkä tiiä mitä tehdä. Mun niskassa on pari kohtaa jotka on kipeitä, ku hieroo, mutta en saa niitä hierottuu pois. Mietin mistä tää vois johtua, ja muistin et torstaina meillä oli uintia ja pelastettiin mannekiineja ja niitä piti sit raahata (ja se oli tosi painava) ja mun pää just pysy pinnalla... XD
Toivottavasti paranen pian, nimittäin me lähetään viikon päästä BELGIAAN koulun kansssa, kivaa! Tulee olemaan paljon tunteja bussissa ja kans jotain koulutehtäviä yms, mutta otan kameran mukaan ja päivittelen sit sen jälkeen tänne ;-)).
Mulla on Belgiasta hyviä muistoja, nimittäin viime kerralla kun olin siellä kai kolme vuotta sitte (aika juoksee), sovitin vaatteita Bershkassa ja joku agentti tuli juttelee iskälle ja pyytää mua malliks ;D. Belgium I'm ready for yoou!

_______________________________________

// ENGLISH Woa it's been a long time since I last wrote here because there's been a lot going on. I've changed families and now I've settled down at the new family :-)). I was a bit stressed before but now everything is so good!
Yesterday I went to a 2nd hand place with Kajsa and after we headed to a cute bookshop-cafe. It was really cozy and a good idea but the cake we ate was a bit tasteless :-D. And the cake was the first layer cake that I've eaten here.
Annoyingly I've been sick and I haven't yet recovered 100%. And I'm living with painkillers bc on Friday I started having this horrible headache. It hurts when I turn my head right ;(. I never have anything like this and I don't know what to do. I've been trying to massage my neck 'cause there are a few points that hurt. I'm trying to figure out where did I get this and we had swimming at school where we had to get mannequins from the bottom and carry them when swimming. It was so heavy and my head just stayed on top of the water... XD
I hope I'm gonna be better soon because we're off to BELGIUM with my school in a week or so, cool! It's gonna be many hours in the bus and some schoolwork too, but I'll take my camera with me and update here after ;-)).

I have good memories from Belgium. The last time when we were there three years ago (time flies), as I was trying some clothes on in Bershka an agent came to talk to my dad and asked me to be a model ;D. Belgium I'm ready for yoou!

Blendtt1
IMG_2715
IMG_2851
Blendtt2
IMG_2780
IMG_2819
IMG_2857
IMG_3003
Blendtt3
IMG_2728
Blendtt4
IMG_2744
DSC_0198

DAILY SNAPS FROM THERE AND THEN

No comments :

Post a Comment