Sunday, 17 April 2016

MY ALPHABETS

IMG_3156

A - avocado. Oon lähiaikoina syöny paljon avokadoa ja en tiiä mikä siinä on, ku se on niin hyvää! Lemppariruoka. Testaa: Ruisleipä+avokadosiivuja+ripaus pippuria (+tomaattiviipale+basilikaa jos löytyy)

B - books. Vaikka se tuntuu vievän aikaa ja on vaikee alottaa, niin hyvän kirjan sattuessa lukeminen voittaa kaiken. Parhaillaan luen (Paula Hawkins:in) Nainen junassa, joka on tosi koukuttava kirja!

C - circus. Yks asia mitä mulla on ollu kyl ikävä, jaku en alkuvuodesta löytäny hyvää sirkusta täältä läheltä, missä vois harrastaa. 

D - dresses & skirts. Oon niin innoissani keväästä, kun pääsee käyttämään paljon mekkoja ja hameita, paljain säärin.

Blendh1
E - english. Mun englanti on huonontunu; sen puhuminen tökkii ja tulee ranskalaisia sanoja ja lauseita väkisinki, vaikka haluisin puhua englantia, help!

F - feminism. No words needed.
G - gelato. Oon ihan rakastunu gelatojädeihin ja niihin eri makuihin, mitä niistä on tarjolla, mm. pistaasi on yks parhaista.

H - Hilla. Minä ja se ärsyttävyys tossa kirjaimessa ku ranskalaiset ei lausu sitä :D. Osa mun kavereista ja opeista sanoo sen, mutta suurinosa ei XD. Siihen tottuu…

I - Instagram (@hillasesilia). Josta on tyhmästi tullu aika ’tärkeä’ / ’pakollinen’ sovellus. Kuten sanonta käy, että jos ei oo ig.ssä kuvaa, niin sitä ei tapahtunut ;-D. Plus oon taas innostunut myös Facebookista lähiaikoina, kuin uudellensyntynyt!

IMG_3100
jogging. Keväisin mulla tulee yleensä inspiraatio lenkkeilyyn, rauhallisesti kerran viikossa -tyylillä. Katotaan millon lähen kevään ekalle lenkille. 

K - Klemetti's. En malta odottaa, että mun perhe tulee käymään täällä ja pääsen näyttämään paikkoja x). Soon.

L - laptop. Kamalaa miten paljon aikaa sitä tuleekaan käytettyä koneella ja toisaalta ahdistaa sitku en haluis mennä koneelle, mutta siellä on asioita joita pitäis hoitaa.

M - me & myself. Miten hölmöltä tää kuulostaakaan, musta tuntuu että vaihdossa ollessa oon oppinu tuntemaan itteäni paljon paremmin ja tietämään mitä haluan c:.


N - Nantes. Vaikken varsinaisesti asu siellä, se onku mun toinen kotikaupunki. Love.

IMG_3169
O - ocean. Meressä on vaan jotain niin kaunista, miten se kokoajan liikkuu. Voisin lähtee joka päivä rannalle. 

P - photography. Oon innostunu enemmän valokuvaamaan muita ihmisiä ja paikkoja, ja yritänki saada sitä näkyviin mun blogissa enemmän.

- quotes. Sanonnat ja tekstit, joihin voi samaistua ja on yllättäviä. Joku päivä munki viisaudet on maailmankuuluja.


R - round sunglasses. Pakko saada semmoset värilliset pyöreähköt tai cat eye malliset arat reunuksilla. You’ll see!

Blendh2
S - sweets. Syön kokoajan niin paljon herkkuja ja se on hirveetä :D. Tuntuu et lähiaikoina oon joka päivä syöny jotain (mutta laitan sen loman piikkiin).

T - tumblr. Lempparisovellus täynnä inspiraatiota pukeutumiseen ja elämään.

U - uv. Uv tai toisinsanoen aurinko, jota alan tälleen kevääntullessa kalastelemaan eli rynnin aina ulos kun aurinko paistaa ;-). Rusketus yes please.  Atm auringossa kirjottamassa.

V - videos. Omia videoita on paras kattoa myöhemmin, koska niistä näkee sen fiiliksen ja tunnelman, mutta niitä tulee harvoin otettua. Pitäis kuitenki käydä kaikki videot läpi ja kattoa mitä sieltä löytyy ;-)


W - water. Oon oikee vesihirmu ja tuntuu kauhelta jos on jano eikä oo vettä/vesipulloa mukana, ja juominen on mun parannuskeino nro 1, jos on esim pää kipee.

IMG_3183
X - xylitol chewing gum. Äippä ja iskä on uskollisesti koko vuoden lähettäny mulle Jenkki xylitolipurkkaa ja se on mun yks parhaista kavereista. Ranskalaiset ihastelee sitä isoa pakkausta.

Y - young. Rakastan olla nuori, enkä tälleen lapsellisesti sanottuna haluis kasvaa aikuiseks. Ahistaa ajatella, että oon joskus vanha, eikä oo energiaa tehä melkein mitään :D. Must tulee semmonen rasittava aikuinen joka yrittää olla ikinuori XD. 

- zen. Rentoutuminen  ja nukkuminen ja miten hyvä olo kunnon yöunien jälkeen on. Miks silti valvon, hehh?




Tiesittekö tämmösiä asioita musta vai tuliko jotain yllätyksiä? 

4 comments :

  1. Hilla tää oli ihana ! muutenki niin kauniita kuvia :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee kiva et tykkäsit ü ja thanks :**

      Delete
  2. kiva tämä!!!

    ReplyDelete