Thursday, 7 April 2016

SPRINGY

IMG_3141

Vois sanoo, et eka kevätasu ja tuntuki ihanan kevyeltä ilman talvitakkia. Ja oon myös terve jee. Mitä tuumaatte mun nahkatakista in action? Mä ainaki tykkään! Mutta oon metsästäny jo vaikka kuinka pitkään vihreetä bomberia keväälle ja pelottaa et kohta on jo liian kuuma käyttää semmosta (jos ees löydän kivaa). 
Mulla on loma parhaillaan ja olinki Elisalla käymässä ja nää kuvat on Vannesista. Kivaa nähä vähän erilaisia kaupunkeja, mutta huomaa kyllä et niissä pysyy tää ranskateema ja ruskeet värit x). Oli tosi virkistävä ja hauska lomanalotus, tosi nättejä paikkoja nähtiin. Huomenna suunnataan Sofian kanssa tutkimaan yhtä uutta kaupunkia ;-). 

___________________________________

You could say that my first spring outfit and it felt light to be without a winter coat. What do you think about my new leather jacket in action? Me likey! I've been searching for a green bomber for the spring but I'm scared that soon it's gonna be too hot to use it haha (if I ever find a nice one).
I'm on vacay at the moment and went to stay at Elisas so these photos are from Vannes. It's so cool to see different cities but in almost all of them you can see the French theme and brownish colours x). It was a fun start of the vacation and we saw such pretty places. Tomorrow with Sofia I'm heading to discover another town ;-).

IMG_3115
IMG_3126
Blendvo2
IMG_3133
IMG_3128
IMG_3121
IMG_3134
Pull& Bear Leather jacket 
/ Zara Bag / 
Levi's Jeans /
 Zara Sweater /
 Dinsko Boots /
 Forever21 Sunnies 


Photos by Elisa Schelde

2 comments :