Wednesday, 18 May 2016

ADIDAS

IMG_3812
IMG_3808
IMG_3817
IMG_3815
IMG_3810
IMG_3818
2nd hand (Adidas) Sweatshirt
Pull&Bear Leather jacket
Primark trousers

Kertokaapa, kiinnostaisko parhaimmat kirppis/2nd hand -löydöt postaus, kuvina tai videona? 

Oon tällä hetkellä tosi onnellinen ja inspiroitunu. Mä en tiiä mistä mulle on nyt tullu tämmönen. Ehkä se, kun tiedostan, että mun vaihtovuosi on loppumaisillaan, niin yritän nauttia siitä viimesestä ajasta mitä on enää jäljellä. Välillä, just viimeks tänään koulubussissa istuessa, tulee vaan hyvä olo siitä kaikesta hyvästä mitä mulla on ja miten kiitollinen oon kaikille ihanille muistoille. Mun vaihtovuosi ei todellakaan oo ollu mikään täydellinen tai ruusuilla tanssimista, vaan on ollu ahdistavia, ärsyttäviä, hävettäviä ja toivottomia tilanteita. Oon tuntenu oloni vauvaks, tyhmäks, ulkopuoliseks ja erilaiseks. Kuitenki on ollu myös niin paljon hauskoja, onnistuneita, ikimuistosia, opettavaisia ja toinen toistaan erikoisempia hetkiä, joista jää hyvä mieli sisälle ja tuntee ittensä onnelliseks siinä hetkessä ja vielä paljon myöhemmin. Oon saanu tavata ihania ihmisiä ja tiiän, että tuun palaamaan tänne ja toivon, että saan myös paljon vieraita Suomeen.
Tajusin just tänään, että mullahan on jäljellä enää reilu kuukaus, ja jos kerran melkein yheksän kuukautta on kiitäny näin nopeesti, ni hirvittää miten nopeesti tää aika menee. Vaikken oikeestaan tunne ikävää kotiin, niin tunnen itteni ylpeemmäks suomalaiseks mitä koskaan ja ihana myös palata kotiin :-D.

//

Would you like to see a post about my best 2nd hand buys, in photos or in a video? 

I'm very happy and inspired at the moment and I don't really know where I got this. Maybe the fact that I know that my exchange year is coming to it's end and I'm trying to enjoy the last moments of it. Sometimes, just today in the school bus, I just get a good feeling about everything that I have and I've experienced and how thankful I am for it all. My exchange year hasn't been perfect at all, with oppressive, annoying, embarrassing and hopeless situations. I've felt like a baby, stupid, outsider and different. In the other hand I've had so many funny, awesome, successful, unforgettable, learning and more and more special moments. They make me feel happy inside and alive in the moment and much later too. I've met amazing people and I know I'll be back and I hope that I'll host many visitors in Finland too. 
I just realized today, that I only have about a month to go and if almost nine months went so quickly, how fast is this gonna fly. Even if I'm not really homesick, I feel myself a more proud finn than ever before and it's lovely to return :-D.

No comments :

Post a Comment