Thursday, 16 June 2016

PERFECT PARIS - MIX

IMG_3962
IMG_3934
IMG_4002
IMG_4104
IMG_3956
IMG_3927
IMG_4068
IMG_3951
IMG_4083
IMG_4121
IMG_4130
IMG_4113

This was definitely my best trip to Paris, if not the best trip! We spent three days in Paris after one day in Disneyland. I saw quite a lot of the same stuff that I'd seen my last two times, but my company was so much fun that I enjoyed every bit of those days. The weather was perfect, we got the sunniest days of whole June. I got new friends around the world and laughed so much that I cried. We danced in the metro tunnels and sang la vie en rose, so that it stayed in my head for the three whole days. We met the funniest man ever at Louvre and so many Eiffel towers sellers, from who Shannon bought 32 Eiffels. I got my Paris hoodie and I found a dress to the wedding! I didn't buy it though, as I was stupid, but luckily I ordered it from the internet two days later and I have to say: It's PERFECT. 
I'm so happy and sad at the same time. Yesterday I had to say good buy to a bunch of friends so I cried for a half an hour. Today I bought a blue suitcase to be able to continue packing. In a week I'll be in Finland.

//

Mun selvästi paras Pariisinreissu, tai yks parhaista reissuista koskaan! Vietettiin kolme päivää Pariisissa Disneylandin jälkeen. Kierrettiin aika paljon samoja paikkoija, joita oon jo nähny, mutta seura oli niin hyvää, että nautin joka hetkestä tuolla. Sää oli täydellinen, saatiin koko kesäkuun aurinkoisimmat päivät. Sain uusia kavereita ympäri maailmaa ja nauroin niin paljon, että itketti. Tanssittiin metrotunneleissa ja laulettiin la vie en rose, joka oli sitten päässä koko kolmen päivän ajan. Tavattiin maailman hauskin mies Louvren edessä ja paljon Eiffel torni -myyjiä, jolta Shannon osti 32 Eiffeliä. Sain mun Pariisihupparin ja löysin jopa mekon häihin! Mutta tyhmä kun olin, en ostanu sitä. Onneks löysin sen netistä, niin tilasin sen kaks päivää myöhemmin ja pakko sanoa että se on TÄYDELLINEN.
Mä oon niin onnellinen ja surullinen samaan aikaan. Eilen mun piti hyvästellä kasa kavereita, joten itkin puoltuntia. Tänään mä ostin mun sinisen matkalaukun, niin voin jatkaa pakkaamista. Viikon päästä oon Suomessa.

No comments :

Post a Comment