Monday, 13 June 2016

WALK AROUND

IMG_3653

Oon nyt ihan varsinaisesti lomalla, ni mikä ois parempi tapa alottaa tää, ku bloggaaminen yöllä.
Kerron myöhemmin lisää mun viimeviikon Pariisinreissusta, en malta odottaa että pääsen julkasee kuvia sieltä. Sen voin paljastaa, että oli koko vuoden hauskin järjestön reissu ^^.
Olin lauantaina kaverin yllätysläksiäisissä ja oli tosi hauskaa ja valvoin pitkästä aikaa vähän pidempään x)).
Alotin tänään pakkaamaan mun matkalaukkua, enkä tiiä mitä siitä pitäis ajatella. Ainaki sen tiiän, ettei sinne mahu kaikki, joten oon huomenna menossa ostaa (kolmatta) matkalaukkua.

//

I'm officially on holiday now, so which would be a better way to start than blogging in the night. 
I'll tell more later about my last week's trip to Paris, can't wait to show you photos from there. I can tell that it was the funniest trip hahhah ^^. 
On Saturday I was at a friend's surprise farewell party and for a long time I hadn't stayed up as late x)).
I started packing my suitcase a bit today and I don't know what to think about it. At least I know that everything won't fit in there, so tomorrow I'm going to buy a (third) one.

IMG_3678
IMG_3661
Blendc1
IMG_3669
IMG_3659
Episode Pants & Sunnies
2nd hand Bag & Shirt
Pull&Bear Top (under)
Nike Shoes

Oikein 2nd hand asu, nimittäin kaikki tota toppii lukuunottamatta on 2nd hand.... XD

No comments :

Post a Comment